Gå til innhold

Spill-PC til rundt 11-12 000kr

Anbefalte innlegg

Heisann!

Omsider var stunden komme for meg til å kjøpe ny PC. Derfor ønsker jeg noen innspill fra dere! ;)

Hva skal maskinen brukes til? I hovedsak spill, og generell databruk.

Prisantydning: Tenker meg rundt 11-12 000kr

Skal maskinen overklokkes: Nei. Ikke noe særlig kraftig i allefall.

Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Det du får mest for pengene for :)

Er det deler du vet du ikke trenger? Trenger ikke; Skjerm, tastatur, mus, høyttalere, kabinett og PSU.

Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer

Gjerne et vifteløst hovedkort. Med mulighet for SLI. Ser for meg et X2 skjermkort med det første, og kanskje ett til senere.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor velge Hiper-utgaven med 480W? 580W koster vel rundt det samme eller mindre?

Vent 1-2mnd og kjøp Conroe Quad Core og to 7900GTO i sli ;)

7071396[/snapback]

Hvis jeg først skal vente blir det DX 10, men jeg skal ha PC nå, og ikke om 1-2 måneder ;)

7071400[/snapback]

Å vente på noe som kommer et stykke frem i tiden er bare dumt, om behovet for pc er her nå. Det finnes alltid noe nytt å vente på.
Lenke til kommentar
Hvorfor velge Hiper-utgaven med 480W? 580W koster vel rundt det samme eller mindre?

7071615[/snapback]

Jo, du sier faktisk noe. Tenkte ikke over det der og da. Jeg skulle bare ha den røde versjonen. Bare den blå som står i prisguiden, og den skal jeg i allefall ikke ha. Mulig jeg går for Mist også.

Lenke til kommentar

7071615[/snapback]

Jo, du sier faktisk noe. Tenkte ikke over det der og da. Jeg skulle bare ha den røde versjonen. Bare den blå som står i prisguiden, og den skal jeg i allefall ikke ha. Mulig jeg går for Mist også.

7071640[/snapback]

I prisguiden er den røde, blå og sorte utgaven listet som et produkt. Du må sjekke i hver enkelt butikk hvilken farge de har. ;)

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...