d'espresso Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Dette har kanskje blitt spurt om før, men jeg fant ikke noe emne.. Jeg får opp følgende beskjed når jeg trykker på Steam-ikonet: Hva skal jeg gjøre? Edit: Leif.. Endret 15. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
dagan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Regner med at du har prøvd alt det med å starte pcen på nytt, reinstallert and so on? Har du SP2? Jeg husker jeg hadde noe lignede problem som fiksa seg en gang ved å installere SP2. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har restartet PC'en, innstallert om igjen.. Og har SP2.. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) gå i steam-mappa di, se om du finner filen som heter steam.dll hvis ikke må jeg bare si idiot-løsningen, reinstaller steam edit: så du hadde re-innstallert en gang før. Prøv å spørre her: http://forums.steampowered.com/forums/ Endret 14. oktober 2006 av neadii Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Her er min Steam.dll Du kan jo prøve å laste den ned og legge den i stemmappen din, og forsøke på nytt. Jeg kan ikke garantere noe men det er vel alltids verdt det... edit: mye kødd med å laste opp dll. Pakket til slutt med Winrar ARGH! her finner du den. Går jo ikke an å laste opp her på forumet. Endret 14. oktober 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Takk, men da får jeg opp denne: Pokker altså.. Kan det ha noe med at jeg innstallerer Steam på en ekstern HDD? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gå inn på www.google.com, skriv inn feilmeldingen i søkefeltet, og trykk ENTER. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja, man burde da få noe ut av det. Men prøv forumet på steam også, som neadii sa. Lykke til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Tror ikke det har noe å si med ekstern HD..jeg har min Steam + alle spillene på en annen HD enn windows-partisjonen. Gå på valve sine nettsider og søk i support-forumene der. Kanskje mange som har sett den feilen og har løsninger. Hvis ikke, skriv en informativ post på forumet m/bildene du sendte hit. Endret 15. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 "Find someone who is willing to upload their steam folder (NOT INCLUDING steamapps or the .log files) It should only be 5mb MAXish. Then just unzip that ontop of your steam folder, and viola." Noen som gidder å opploade mappa? Dæven.. Jeg som var så keen på å spille CS.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jau, jeg zippa ned min -minus applogs, steamapps og .log filene. Ble 7.2MB. http://home.online.no/~tom-rf/Steam.zip Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Takk, men problemet er der fortsatt.. Om jeg starter Steam direkte fra din mappe, kommer denne: Der ber de meg gå til en side som ikke eksisterer.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sikkert fordi du starter Steam men mangler ei log-fil med brukernavn/passordet ditt i..har ingen anelse. Men det ser ut som den ikke greide å logge deg inn. Hvis du bare bruker mine filer er det allerede konfigurert med et navn og passord. Også mangler du loggen det står i..bare gjetter jeg, nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå