Tå. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 At aldri så lite problem, windows live messenger har en tendens til å gjør at pcn på en måte henger seg opp. Alt fryser bortsett fra musa, med litt kluss og "ctrl alt del" klarer jeg å åpne task manager. Men jeg må trykke "ctrl alt delete" for at jeg skal klare å trykke på noe(Ja jeg vet det høres rart ut" Det kjipe er at MSNMSGR har en tendens til å legge seg til i oppstarten av seg selv, jeg går stadig inn i msconfig og fjerner programmet fra oppstarts programmer, men det dukker hele tiden opp igjen. Noen so har hørt om problemet? Må jeg virkelig slette programmet? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du forsøkt og avinstallere Live MSN ,kjørt crap Cleaner (ccleaner) og så installert LIVE msn på nytt, (i CCleaner har du også mulighet for og velge progmmer som skal starte når windows starter. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei! Har du sjekket pcen for spyware og virus? Har du kjørt Windows Update? Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå