Schweigaard Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skal til å bestille et XFX 7900GS kort nå, men lurer på en ting før jeg trykker på "kjøp". Er det nødvendig å kjøpe en vifte til det? Har nemlig ikke det på kortet jeg bruker nå (6600GT), og er ikke sikker på om det er nødvendig til nyere kort eller ikke. Hjelp hadde vært fint! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Den holder lenge den viften der. du trenger ikke noen ny vifte Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Er ikkje nødvendig å kjøpe ei ny vifte til det. Den er god nok. Vist du skal overklokke bør du kjøpe ny som kjøler bedre. Endret 14. oktober 2006 av Elensar Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ah, så det følger med en? Flott, takk for hjelp. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ah, så det følger med en? Flott, takk for hjelp. 7068881[/snapback] Ja, du ser vell det? Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har et POV 7900GS som jeg sliter med å justere vifta. Opplever ikke at den justerer seg etter de instillingene jeg setter i rivatuner. Noen som vet om vite styringa på disse kortene er ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå