eesp Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg hadde installert windows xp pro på en harddisk da jeg bestemte meg for å sette inn en ekstra disk i pcen. Nå vil ikke windows boote. Jeg har satt alt tilbake slik det var før, og da funket pcen. Den finner disken og alt, men den vil bare ikke boote windows. Hva skal jeg gjøre? Endret 14. oktober 2006 av Zirco Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kan høres ut som det bare er innstillingen av bootrekkefølge i BIOS du trenger å forandre på. Det er helt normalt å måtte gjøre det når man setter inn en ekstra disk. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Nei, er ikke det. Jeg har tadd ut den ekstra disken nå, og satt det slik som det var før. Det har skjedd før, da endte det med en ny disk, vil helst ungå dette. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 satt windows disken som master, og den nye disken som slave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå