Underpants Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde dilla på iDoser og jeg visste at broren min var her, så en dag jeg kjedet meg så registrerte jeg meg og begynte å skrive. Back then var jeg skikkelig teit og skrev teite innlegg med dårlig grammatikk og mye .... Fysj a meg. Men det er gøy nå da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Back in the day hadde jeg et dataproblem, så jeg gjorde som alle andre; Hoppet over retningslinjene, registrerte meg og postet en tråd med elendig emnetittel og dårlig grammatikk. Ach, good ol' days. Mye har skjedd siden den gang. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Regga meg på bruktmarkedet, etter noen måneder med PC (ja, fikk først en slik våren 2002) så måtte jeg prøve ut forumet. Vet ikke helt hvorfor jeg er her enda, men.. ja.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ble med i forbindelse med E3 2005 på gamer.no-delen. Ville kommentere litt i diverse saker, boom, der var jeg. Her sitter jeg altså enda, halvannet år senere klokken 01:50... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hadde snoka litt rundt på gullkorn-delen av forumet, og så fant jeg plutselig en blues-tråd jeg bare måtte kommentere, så da registrerte jeg meg, så har det bare balla på seg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hadde visst noe problemer med PC-en. Skrev bare en post i året først, men nå er det en viktig del av dagen min. Favorittforumet mitt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det innlegget er ikke slettet, Missy9001. Jeg kom it for å få bigger e-peen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 :!: Måtte lese igjennom innleggene mine for å finne det ut. Det var fordi jeg lurte på hvordan man klokket en prosessor. (Det er 5 år siden og jeg har den samme prosessoren nå ) Men begynte å lurke litt her i 2002 da jeg leste om HW.no i HjemmePC eller noe sånt. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har noen venner her på forumet. De sendte av og til linker til tråder de syntes jeg burde lese. Så gjorde jeg det. Etterhvert begynte jeg å lese litt mer for meg selv her inne, og tilslutt fant jeg ut at det var like greit å registrere en konto. =D Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg begynnte her for og tigge kunnskaper ifra folk i PHP forumet Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde kjøpt meg Creative Zen Vision:m.. Hadde litt problemer med konvertering, så jeg gikk innpå denne siden for jeg hadde hørt mye om den og så fikk jeg hjelp:P Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde store problemer med CS. Fikk løst det, og etterhvert så kikket jeg utover den kategorien Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det var vell fordi jeg satt og surfet litt på netten, også fant jeg denne siden der jeg fant svar de det meste Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm.. husker første gang jeg oppdaget siden var for 2 år siden, da jeg gikk i 10ende og måtte skrive ett eller annet politisk essay, så hadde jeg ikke noen meninger om den saken, så derfor søkte jeg på internett og kom på samfunn-forumet her, og stjal noen andre sine meninger i min stil. hehehe jeg fikk 5/6. Men så var jeg ikke noe mer her da, men så trenge jeg hjelp til noe med dataen for ett år siden eller noe då ble jeg medlem Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg landa vel her en gang da jeg søkte på noe. Etter endel lesing fant jeg ut at det var på tide å posten noe også. Endret 14. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det var en kompis som sa at det var en bra side for ca. et år siden. Så jeg registrerte meg for å se hva det var, men jeg synes det bare var teit. Så jeg gadd ikke mer, men etter et par måneder så var jeg innom igjen og siden da har jeg bodd på dette forumet Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg ble medlem for jeg skulle kjøpe meg ny datamaskin og trengte hjelp til å finne fram deler, men forumet har blitt brukt mye etter det ja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg ble medlem fordi jeg hadde noen problemer jeg trengte hjelp med. Disksusjon.no er meget god på å hjelpe når det gjelder alminnelige problem av alt! De kunne treng eksperise noen steder, men såklart.. Når man er ett såpass utvidet forum, så er det vanskelig å ha eksperise på alle områder Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg ble medlem fordi jeg hadde noen problemer jeg trengte hjelp med. Disksusjon.no er meget god på å hjelpe når det gjelder alminnelige problem av alt! De kunne treng eksperise noen steder, men såklart.. Når man er ett såpass utvidet forum, så er det vanskelig å ha eksperise på alle områder Kunne ikke skrevet det bedre selv. Jeg anbefaler alle til å bli medlem Endret 10. desember 2007 av JFM Lenke til kommentar
QBab Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde dilla på iDoser og jeg visste at broren min var her, så en dag jeg kjedet meg så registrerte jeg meg og begynte å skrive. Back then var jeg skikkelig teit og skrev teite innlegg med dårlig grammatikk og mye .... Fysj a meg. Men det er gøy nå da. Hah! Det husker jeg faktisk, var det du som startet den I-doser tråden? Dæven, lenge siden jeg har prøvd nå, må nesten ta det opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå