Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?


JFM

Anbefalte innlegg

Meldte meg inn i 2005, og har vore hyppig innom sidan også før det. Har ikkje vore aktiv før i det siste, grunna medlemskap i eit anna forum. Har imidlertid gitt meg der, og no er det diskusjon.no all the way! Var nok det glimrande Hardware-forumet som fekk meg hit med det fyrste, men no tykkjer eg Samfunns-området er det mest givande her inne. Og sjølvsagt litt OT i blant! :D

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Registrerte meg her for et år siden fordi en kompis sa at det var greit til å få hjelp med lekser og sånn, men jeg gadd aldri å bruke det. Begynte liksom på ordentlig etter starten på 2007. Etter det har jeg vært innom så og si hver dag flere timer. :sukk:

 

Men det er jævla praktisk da, fordi det finnes ikke en eneste ting man ikke kan spørre om :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg ble med etter og ha blitt anbefalt siden av en venn og så lusket rundt på forumene en tid, jeg ble medlem når jeg fant et emne der jeg kunne komme med noe nyttig.

 

Siden har det bare blitt mer og mer... ;)

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvordan jeg rotet meg inn her, men jeg hadde ihvertfall et spørsmål om et eller annet og fikk svar med engang. Jeg syns det var så rart at folk faktisk gadd og sitte å svare på alt mulig at jeg spurte litt til, startet emner og så ble jeg bare addicted. :)

 

Nå tilbringer jeg sikkert 4-5 timer hver dag alt etter hvor mye jeg har å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...