Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Husker ikke akkurat hva men jeg har hatt kontoen lenge uten og være aktiv før nå i det siste. Syns det er spennende og høre andres erfaring på produkter og generell preik angående alt mulig. Grei måte og drepe litt tid på.. Selvom det blir veldigmye tid som blir drept Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 en kamerat av meg registreter seg påå min mail så var det et sted der en annen kamerat av meg satt mye og jeg fant ut at jeg ville bli så kul som han siden synes et var kult og sitte der....så jeg skifta pw på ac og skifta brukernavn og vips nå sitter jeg her og begyner og skrive litt...dere som har vert her en stund merker dere noe forskjle på sånn som foumet var før og nå eller hvordan var det i "gamle dager"?? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ble medlem her fordi en kompiss av meg sa at HW var mye bedre og større enn ITavisen Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ble medlem via hw Skulle ha nytt skjermkort tror jeg Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Var på grunn av et søk Husker ikke etter hva! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fordi lillebroren min, (Fagerhaug her inne) var medlem. Og kompisene hans da. Og det synes jeg var dittkult, pluss at de snakka om alle de morsomme sakene som var inne på HW, som vi kalte det da. (Ble medlem i 2005 egentlig, men ordna ny account av en eller annen teit grunn..) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Søkte på et spill på google, så kom det opp anmeldelse av det på gamer.no, så jeg klikka inn på det og da så jeg nesten øverst i hjørnet at det sto forum *klikk* å nå sitter jeg her Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Brukte forumet til litt windows-problemer i gamle dager (googlesøk på "NTLDR is missing", og etterhvert som kunnskapen kom inn i huet mitt begynte jeg å like å hjelpe andre med lignende problemer. Har også hatt mange morsomme stunder i OT-baren. Nå bruker jeg derimot forumet bare til tidsfordriv Endret 2. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg valgte ikke Diskusjon. Diskusjon valgte meg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Blei påverka av min bror. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Begynte med HTML, og trengte hjelp. Na er det jeg som hjelper. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg var (og er) ofte innom HW.no og la merke til spalten fra diskusjon.no på høyre side. Det var noe der jeg ville lese, og da fant jeg ut at forumet var noe for meg Min første tråd var om et defekt hovedkort tror jeg Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ville ha noen å diskutere prison break, heroes osv med, men da jeg ble medlem, fant jeg ut at det var mange andre interessante ting å diskutere i tillegg. Allid greit å diskutere, merker at man blir flinkere til å argumentere! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fordi noen venner av meg var brukere her, og jeg hadde lest på forumet en god stund før jeg meldte meg inn selv. Også hadde jeg vel noen nettverksproblemer. dere som har vert her en stund merker dere noe forskjle på sånn som foumet var før og nå eller hvordan var det i "gamle dager"?? Ja, det er mange flere medlemmer nå. Vanskeligere å holde orden på alle sammen. Og selvfølgelig så er jo selve grensesnittet og strukturen endret. Nå har jo jeg vært veldig av og på når det gjelder aktive perioder, men jeg har da tittet innom stort sett hele tiden mens jeg har vært medlem. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fordi jeg har en trang til å uttrykke meg så folk hører Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ingen aning, skulle sjekke noe så bare regga jeg meg og ble avhengig... Lenke til kommentar
TheBlow Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Typen maste og jeg ga etter Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er litt usikker, men jeg tror det var fordi jeg hadde problemer med minne mitt når jeg overklokka CPUen (blei forøvrig aldri løst. Det endte med innkjøp av et par nye minnemoduler ). Var også ofte inne på "diskusjon.no" spalten og leste på litt forskjellige emner. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ble vell medlem fordi jeg hadde lyst til å begynne med casemodding og trengte derfor hjelp. Nå derimot har jeg lagt casemodding helt på hylla og er mest aktiv i film forumet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ble medlem fordi jeg lurte på hvor man fikk tak i billigst batteri til min bærbare dell pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå