Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en kamerat av meg registreter seg påå min mail :p så var det et sted der en annen kamerat av meg satt mye og jeg fant ut at jeg ville bli så kul som han siden synes et var kult og sitte der....så jeg skifta pw på ac og skifta brukernavn :p og vips nå sitter jeg her og begyner og skrive litt...dere som har vert her en stund merker dere noe forskjle på sånn som foumet var før og nå eller hvordan var det i "gamle dager"??

Lenke til kommentar

Brukte forumet til litt windows-problemer i gamle dager (googlesøk på "NTLDR is missing", og etterhvert som kunnskapen kom inn i huet mitt begynte jeg å like å hjelpe andre med lignende problemer. Har også hatt mange morsomme stunder i OT-baren. Nå bruker jeg derimot forumet bare til tidsfordriv :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fordi noen venner av meg var brukere her, og jeg hadde lest på forumet en god stund før jeg meldte meg inn selv. Også hadde jeg vel noen nettverksproblemer.

 

dere som har vert her en stund merker dere noe forskjle på sånn som foumet var før og nå eller hvordan var det i "gamle dager"??

 

Ja, det er mange flere medlemmer nå. :) Vanskeligere å holde orden på alle sammen. Og selvfølgelig så er jo selve grensesnittet og strukturen endret. Nå har jo jeg vært veldig av og på når det gjelder aktive perioder, men jeg har da tittet innom stort sett hele tiden mens jeg har vært medlem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...