Konnis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Lurte på noe angående N73. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 trengte hjelp med noe og noen henviste meg til denne siden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kompis av meg viste meg humor-delen. Så jeg ble medlem en mnd etter og hang bare i musikk-delen! 9490459[/snapback] Haha, så ble du OT-hore. 9490600[/snapback] Mja, men det tok sin tid! Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fordi jeg lurte på hva som var best for en tank i World of Warcraft. Thunderfury vs Quel'serrar om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fordi jeg var en Kinda Dorky Technology Geek Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Boren min nevnte forumet for meg, og ti min etter hadde jeg en bruker Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg går aldri ut bortsett fra jobb, så det er greit å snakke med noen! Eller ihvertfall skrive noen ord som noen andre kommer til å lese, og muligens få en tilbakemelding på Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ble medlem pga en jeg kjenner var medlem på sida også hadde de wow forum her Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg surfet Gamer.no daglig for en god stund siden, pleide å finne forumtrådene som ble vist på siden av Gamer rimelig interessante, lurket i et års tid og ble medlem. Hermegås Endret 15. september 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hvorfor ble du medlem på denne siden? Tror du jeg husker det lzm? Nei, det var sikkert fordi det virket interesant. Jeg var veldig glad i å spørre om masse rare ting når jeg var mindre... Det var gjennom Gamer.no. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Interessen min for case-modding og overklokking trakk meg hit! Selvfølgelig så er det jo ikke så mye om det nå, etter at overklokking.no ble lagt ned. =/ Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg ble medlem her, fordi dette virket som et fint og aktivt forum. Og det er det også! Endret 16. september 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Trengte hjelp med et par småting for en tid tilbake, så postet jeg litt andre steder også. Så bare balla det på seg. Forresten veldig fint forum, alltid like aktivt og lett å få hjelp! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg ble med for jeg hadde noen problemer med sata-raid drivere. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ble medlem fordi bilforumet hvar stengt enkelte tider på natten Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skjermkort problemer Så ballet det på seg med problemer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 jeg bare falt innom jeg.... og kom meg liksom aldri ut igjen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg hadde i flere måneder lest på forumet, og økt mine datakunnskaper. Selv var jeg stort sett på HW-forumet. Jeg registrerte meg når jeg skulle kjøpe meg ny PC, for å spørre etter tips, og har etter det vært regelmessig på forumet. Etterhvert også på gamer.no og andre deler av diskusjon.no Har vært rimelig inaktiv de siste 18 månedene, pga alt for hardcore wow-gaming. Men har nå sluttet med spillet, og har funnet veien tilbake til HW-forumet.(satt for det meste på guilden sitt forum:P) Diskusjon er et fantastisk forum! Edit: Ja glisevask, for en tragedie at overklokk.no ble nedlagt. Ble vell "merga" med hw.no, men dekninga har aldri vært den samme etter det.. Endret 1. oktober 2007 av H.kon Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hmm... Tror det rett og slett var fordi jeg trengte å ha noe å finne på de timene jeg satt/sitter på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå