Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Så mye på Mythbusters før, og her på forumet fant jeg en interresant dikusjon om "hva gjør du hvis du er i en heis i fritt fall". Jeg ville delta i diskusjonen og fikk registrert meg, men skjønte ikke det med bekreftelsen helt.

Etter hvert greide jeg det, men fant ikke igjen tråden. Så fant jeg masse spenndene i Humor-kategorien. Holdt meg også mye i Casemod-kategorien, fordi jeg digger casemods. :D

Etter hvert ble det kjedelig, og jeg fant veien til OT-baren, og nå er "atb_search.gifMine innlegg" mitt hjemsted. :p

Min første post

Mitt tidligere forum:

Kan også si at da jeg var 13 hadde jeg ikke hørt om dette forumet, men jeg oppholdte meg i Polar Party sitt forum (som nå suger enda mer enn det gjorde for 2 1/2 år siden). Ble litt kjent med en som da kalte seg Powerbabe eller noe. Etter hvert ble det krig i å ha flest innlegg.

Tror dette var statistikken for alle brukerene i forumet i den tid:

1. Norwolf (arrangør): 500 poster (hadde jo mange nok fra før :p )

2. Jeg: ca 300 poster

3. Powerbabe: 250 poster

Tror vi 2 lå blant brukerene med flest innlegg. Jeg lå tidligere over Powerbabe, men så skøt postene hennes i været, og da jeg tok henne igjen, la hun meg til på msn.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vell før "googlet" jeg en del av pc problemene mine og da ble jeg ofte sendt til denne side og etter en stund bestemte jeg meg bare for å bli medlem.

Har nå vært medlem i litt over 2 månder og må si at jeg elsker denne siden, er innom flere ganger hver dag.

Men det er en liten ting jeg lurer på, hvordan får man bilde på profilen.

Jeg har lagt til et bilde hvor man skal gjøre det, og bildet det er ikke for stort men jeg får det bare ikke til å vises.

Er det noen som har en løsning på problemet mitt?

Fant ut av det nå, det var jo avatar det het jeg trodde det var personlig bilde jeg.

Men hva er personlig bilde da, hvises det noen plass?

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar

Registrerte meg etter eg hadde klart å trykkje og sjekke ut kva forum på Gamer.no var. Etter det har eg sittet eit par timar på forumet kvar dag. Kanskje litt for mykje óg ...

Eg har lært ein del ting i løpet av den tida eg har vert på forumet. Har også satt eit mål med å få 1000 postar. Det blir vel ikkje så alt for lenge til.

Lenke til kommentar

Husker jeg ikke feil, var det via Overklokking.no jeg først fant forumet, hvor jeg leste endel om teknikker og erfaringer. Registrerte meg vel etter en god stund, husker jeg rett, fordi jeg lurte på noe med effekt på en eldgammel forsterker.

Overklokking.no tror jeg at jeg fant i forbindelse med noe jeg søkte på.

Lenke til kommentar

"Hvorfor ble du medlem på denne siden?"

Rett og slett for å kunne dele min livsglede og uuttømmelige kilde til unyttig informasjon til Norges befolkning :)

Oh, it feels good to be the king.

Grunnen til at jeg bumpa innom var vel gjennom Amobil, selv om det ikke er der jeg har mine første poster. De kom vel i Akam-delen om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Er ikke helt 100% sikker, men tror det var fordi jeg hadde litt problemer med hardisken, men forumbruken tok ikke av før jeg fant båt-forumet, nå er det 24/7 :p Nei så ille er det ikke, men er inne en time hver dag

Kom hvertfall via hw.no

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
Tror jeg har svart her før, men husker ikke. Søkte rundt etter informasjon om oppkjøring og slikt, kom over Trafikk delen av forumet og befant meg der i 5-6 mnder, etter oppkjøringen sluttet jeg på forumet, men så kom jeg tilbake og oppdaget resten av diskusjon.no.

Så din første post besto av 95% OT? :p

9463821[/snapback]

min første post var 100% OT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...