SemikolonP Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så mye på Mythbusters før, og her på forumet fant jeg en interresant dikusjon om "hva gjør du hvis du er i en heis i fritt fall". Jeg ville delta i diskusjonen og fikk registrert meg, men skjønte ikke det med bekreftelsen helt. Etter hvert greide jeg det, men fant ikke igjen tråden. Så fant jeg masse spenndene i Humor-kategorien. Holdt meg også mye i Casemod-kategorien, fordi jeg digger casemods. Etter hvert ble det kjedelig, og jeg fant veien til OT-baren, og nå er "Mine innlegg" mitt hjemsted. Min første post Mitt tidligere forum: Kan også si at da jeg var 13 hadde jeg ikke hørt om dette forumet, men jeg oppholdte meg i Polar Party sitt forum (som nå suger enda mer enn det gjorde for 2 1/2 år siden). Ble litt kjent med en som da kalte seg Powerbabe eller noe. Etter hvert ble det krig i å ha flest innlegg. Tror dette var statistikken for alle brukerene i forumet i den tid: 1. Norwolf (arrangør): 500 poster (hadde jo mange nok fra før ) 2. Jeg: ca 300 poster 3. Powerbabe: 250 poster Tror vi 2 lå blant brukerene med flest innlegg. Jeg lå tidligere over Powerbabe, men så skøt postene hennes i været, og da jeg tok henne igjen, la hun meg til på msn. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 bump. Var innom gamer.no og klikket på en link og så et forum som virket helt greit og registrerte meg, mest på grunn av spill/konsoller at jeg ble medlem. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Vell før "googlet" jeg en del av pc problemene mine og da ble jeg ofte sendt til denne side og etter en stund bestemte jeg meg bare for å bli medlem. Har nå vært medlem i litt over 2 månder og må si at jeg elsker denne siden, er innom flere ganger hver dag. Men det er en liten ting jeg lurer på, hvordan får man bilde på profilen. Jeg har lagt til et bilde hvor man skal gjøre det, og bildet det er ikke for stort men jeg får det bare ikke til å vises. Er det noen som har en løsning på problemet mitt? Fant ut av det nå, det var jo avatar det het jeg trodde det var personlig bilde jeg. Men hva er personlig bilde da, hvises det noen plass? Endret 9. september 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Var hekta på San Andreas (once again) og googla...Så kom jeg frem til et forum og registrerte meg Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Registrerte meg etter eg hadde klart å trykkje og sjekke ut kva forum på Gamer.no var. Etter det har eg sittet eit par timar på forumet kvar dag. Kanskje litt for mykje óg ... Eg har lært ein del ting i løpet av den tida eg har vert på forumet. Har også satt eit mål med å få 1000 postar. Det blir vel ikkje så alt for lenge til. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg registerte meg heri forbindelse med The Gathering 2006, som aldri ble noe av for min del det året. Ikke TG07 heller. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Husker jeg ikke feil, var det via Overklokking.no jeg først fant forumet, hvor jeg leste endel om teknikker og erfaringer. Registrerte meg vel etter en god stund, husker jeg rett, fordi jeg lurte på noe med effekt på en eldgammel forsterker. Overklokking.no tror jeg at jeg fant i forbindelse med noe jeg søkte på. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Trengte hjelp med noe pc-greier... Er så mange nerder her, alltid noen som kan hjelpe deg om du lurer på noe Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 "Hvorfor ble du medlem på denne siden?" Rett og slett for å kunne dele min livsglede og uuttømmelige kilde til unyttig informasjon til Norges befolkning Oh, it feels good to be the king. Grunnen til at jeg bumpa innom var vel gjennom Amobil, selv om det ikke er der jeg har mine første poster. De kom vel i Akam-delen om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tror jeg har svart her før, men husker ikke. Søkte rundt etter informasjon om oppkjøring og slikt, kom over Trafikk delen av forumet og befant meg der i 5-6 mnder, etter oppkjøringen sluttet jeg på forumet, men så kom jeg tilbake og oppdaget resten av diskusjon.no. Min første post Så din første post besto av 95% OT? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ble vel medlem fordi en venn av meg viste meg siden og jeg syntes det var mye artig lesestoff om ting jeg interesserer meg om Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Er ikke helt 100% sikker, men tror det var fordi jeg hadde litt problemer med hardisken, men forumbruken tok ikke av før jeg fant båt-forumet, nå er det 24/7 Nei så ille er det ikke, men er inne en time hver dag Kom hvertfall via hw.no Endret 10. september 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ble tipset av en kompis som jeg ble kjent med på et annet forum, det endte med at jeg hang mer og mer her og er nå ganske så hekta Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eksen min var medlem. Ville snoke i hans innlegg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde akkurat begynt å høre på Metallica (tror jeg), og googlet litt rundt på det. Fant en tråd her på diskusjon.no, og registrerte meg for å svare i den. Kort tid etter trengte jeg hjelp med ny PC. Lenke til kommentar
-sakko- Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) eg trengte litt inspirasjon og idear til skriftleg eksamen i vår. Søkte litt rundt på google, og fekk eit trekk på forumet. Inspirasjon fekk eg og no er eg her inne eit par gangar i veka Edit: leif Endret 12. september 2007 av -sakko- Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ble medlem av Gamer.no fordi jeg liker dataspill/tv-spill, er nå egentlig mer på diskusjon.no delene av forumet dog, så det har vel blitt en gradvis turnaround mot andre ting enn bare spill . Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Tror jeg har svart her før, men husker ikke. Søkte rundt etter informasjon om oppkjøring og slikt, kom over Trafikk delen av forumet og befant meg der i 5-6 mnder, etter oppkjøringen sluttet jeg på forumet, men så kom jeg tilbake og oppdaget resten av diskusjon.no. Min første post Så din første post besto av 95% OT? 9463821[/snapback] min første post var 100% OT Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg husker ikke, men det var verdt det! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg brukte prisguiden da den lå på Geocities, eller var det Lycos? Uansett, likte siden og likte communitiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå