mikaragua Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg leste en del på amobil.no, og skulle ha ny mobil, måtte ha hjelp til å velge. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 En i klassen anbefalte siden til meg. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) jeg husker ikke, men jeg var veldig lite aktiv de første 2 åra jeg var registrert her. Men da jeg begynte å ta i bruk forumet var det for å diskutere på elektronikk delen på forumet. Endret 15. oktober 2006 av Firesky Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg følte for å dele min mening om et eller annet som hadde med WoW å gjøre, så etter et par år med stillferdig lurking fikk jeg omsider somlet meg til å registrere en bruker. Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 bare på grunn av offtopic delen på fourmet masse kult å lese :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Registrerte meg for å kunne skryte av andres prosjekter i Worklog forumet, samt for å kunne realisere drømmen om mitt eget hjemmesnekra kabinett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Jeg ble med for jeg hadde problemer med en mp3-spiller. Nå bruker jeg det til å spørre om diverse med pc Endret 10. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Seether Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Måtte ha noe å snakke om med fyren jeg flørtet med. Han var veldig glad i pc stuff en stund og var mye på forumet jo, jeg hadde også problemer med media playeren. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg tror jeg hadde noen problemer med pc-en, og googlet det. Fant forumet og fant ut hva jeg måtte gjøre. så jeg registrerte meg for morro skyld, og lagde noen dumme poster om dumme spørsmål... så glemte jeg av siden, også fant jeg den igjen senere og etter det har jeg vert her Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Var vel fordi jeg skulle bygge ny pc Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei alle sammen Jeg har et nytt kabinett som trenger en liten plastisk operasjon. Derfor lurer jeg på om dere har et par gode ideer..?? Hadde tenkt meg noen litt mindre bråkete vifter, enn de som fulgte med. Kanskje en viftestyring med skikklig High-Tec utseende. Ellers bare kom med ideer er dere snille..... På forhånd takk... :-) 1267689[/snapback] Min første post. NB! Det heter faktiskt ett forum Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 var ett eller annet om PHP eg trengte hjelp til en kveld i 2003 så var det problemet løst, og i 2005 skulle eg ha meg litt oppgraderinger til PCen! altså tok pause i litt over 2 år. men i 2005, så blei eg plutselig avhengi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fordi jeg så denne tråden og ble frelst. 7073241[/snapback] Sikker på at det ikke var pga. at jeg maste litt i tillegg? Jeg ble medlem etter å ha lurket rundt på gamer.no og syntes at jeg også burde delta i enkelte diskusjoner. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Leste på wow forumet et års tid, fant ut at det var på tide å registrere seg Lenke til kommentar
gimme Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lurte på ein del ting Så eg berre registrerte meg her Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hadde litt problemer med pc'n min tidligere og googlet en del etter det. Og fant etterhvert ut at mye svar var på dette forumet. Gikk derfor inn hit og sjekka ut forumet ordentlig, og fant ut at dette ikke var den dummeste plassen å registrere seg. Og slik begynte det. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Kom innom ved ett google søk, hadde probblem med pcen. Nå er HW en del av min hverdag Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Husker ikke akkurat hva det var lenger. Første møtet mitt med HW.no var vel en prisguide på pcer, men det var vel et eller annet problem som gjorde at jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Peprepupp viste meg. Jeg var hypp på kabinettmod...det har fortsatt ikke skjedd no Blitt en del spillposting, OT, samfunn. Litt av hvert, ja. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Av ren interesse for pc Endret 31. oktober 2006 av Zuluzion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå