Martin HaTh Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Etter et par dager med googling, og det til stadighet ble linket til diskusjon.no tok jeg meg friheten til å registrere meg her og spørre om mit problem: Noe føkka med CS:S - husker ikke hva det var. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Veitt rett og slett ikkje... trur det var noko liknande som PartyLøven.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dere vet det bare er å sjekke deres første par innlegg, så kan dere se hva dere gjorde her i starten? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Begynte med å se på bilder på Tull.no, kom meg siden til amobil og hardware. Registrerte meg fordi jeg skulle kjøpe headset, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fant forumet gjennom et annet forum jeg er mer aktiv i. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg ble medlem fordi jeg elsker store, aktive nettforum. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg ble medlem.. fordi.. jeg husker ikke. *sjekke* Fordi jeg lurte på hvordan man kunne finne ut hvilken sokkel prosessoren hadde. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har en hemmelig indentitet på forumet fra 05 (som jeg ikke skal nevne navn på). Jeg tror jeg kom hit grunnet tips fra Navitas87, og at jeg var vær dag innom hw.no Lenke til kommentar
cerice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fordi jeg kjeder meg... ... og fordi alle andre forum jeg har vært medlem av har på mystisk vis dødd ut det siste året. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Kalles kvalitetskontroll Endret 29. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 ble med etter at ei venninne anbefalte sia. hu klager fortsatt på at jeg poster for lite Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Fordi sensurnaziene på mitt forrige forum kan brenne i helvete, og dette forumet er hakket større (og forhåpentligvis) mer seriøst. Endret 31. januar 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fordi sensurnaziene på mitt forrige forum kan brenne i helvete, og dette forumet er hakket større (og forhåpentligvis) mer seriøst. velkommen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg valgte forumet før diskusjon.no fantes. Da var det forumet til hardware.no og jeg skulle svare på noe og jeg hadde sett på hardware.no i flere år. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 1. året på vgs elektro hadde vi tentamen i eitkvart. og på diskusjon.no kunne eg stille spørsmål om kreitskort og lignades fekk mykje svar, folk va høffelige i tråden eg laga so eg likte sammfunnet godt med ein gong. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) jeg skrev diskusjon.no i nettleseren min uten å vite at det faktisk var en side som het det, så i starten leste jeg alle de rare temaene som kom opp for å dra på smilebåndet før jeg faktisk tenkte jeg skulle prøve å ta del i diskusjonene noe jeg må bli litt flinkere til en det jeg har vært. Endret 6. mars 2009 av abbyjr Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ble medlem før det ble diskusjon.no, da var det forumet til hardware.no. Husker ikke hvorfor jeg ble medlem. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg fikk en link til en tråd, tror jeg. Bestemte meg for å registrere meg, and that's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 En god venn introduserte meg for forumet sent i 2004, og jeg lurket rundt helt til sommeren 2005. Siden har jeg ikke kommet meg vekk fra dette stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå