Bytex Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spooky: " Bruker Registrert: 21/04-2002 Innlegg: 5215 Advarselnivå: (0%) Kan belyse et problem jeg hadde når jeg kjøpte ny 160GB Samsung-harddisk. Denne problemstillinga er ikke nevnt over, tror ikke den er veldig normal. HD'n vises som 32/34GB i BIOS og i Windows XP. Tips som å legge til registeret, oppdatere BIOS osv hjalp ingenting." Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg ble medlem fordi Redline ba meg om det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Trengte sårt hjelp med nye pc'en jeg skulle kjøpe +at jeg så det var mange innholdsrike personer her Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 SumSar tipset meg om siden.. Lagde først en konto, men var mer eller mindre inaktiv helt til jeg glemte av hele hw.no.. Så plutselig for et år siden ca fant jeg ut at jeg skulle ta en kikk innom, og da måtte jeg jo lage ny account. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Begynte min karriere på gamer.no, så slumpet jeg innom hw.no og trodde at det var et annet forum, det resulterte i CurSe. Så jeg ble egentlig medlem for å diskutere spill, men så er jeg av den typen som leser mer enn jeg skriver Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skulle spørre om et kamera Lenke til kommentar
persistent Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Trengte hjelp til å få i gang lokale skrivere på terminalserverløsning gjennom jobben. Hadde vært innom et års tid og sett hvor raskt man fikk svar. Registrerte meg og fikk hgjelp med en gang. Siden har jeg bare blitt værende.... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg registerte meg for å få hjelp med kjøp av hk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ble medlem fordi Pcen min var fullstendig på villspor. fikk ikke noe hjelp da. Infocare kunne heller ikke fikse. men onkelen min var det som redda meg vet ikke helt hva han gjorde men Endret 14. oktober 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 husker det faktisk. det var fordi jeg hadde sett bildesammenheng-leken og pic-war trådene til en kompis og jeg hadde lyst til å delta selv Lenke til kommentar
FaO Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde trøbbel med en partisjon som ikke ville vise seg... Hardware har været ett fint sted for alle mine data problem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ble medlem fordi pc'en ikke funka.. 2 år siden nå siden ble jeg hekta, og har lært utrolig mye av forumet Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ble medlem for å ha noe å gjøre når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ble medlem med en annen bruker i 2004 da jeg skulle ha meg ny mobil men viste ikke om hele forumet så lokte på forumet fra www.amobil.no det var føreste gang jeg ble medlem. Jeg brukte også brukern til spill. Men så slutta jeg på forumet og husket ikke passord og mailen jeg hadde brukt så da lagde jeg denne som blir brukt til alt mulig 7068820[/snapback] Hva het brukeren din før? Jeg ble medlem fordi jeg var nykonfirmert og skulle ha meg ny pc (som jeg har den dag i dag, tre år etter). Oppdaget OT og har lurket stille her siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fordi jeg er forumavhengig. Vel, jeg er i alle fall avhengig av å registrere meg på ørten forskjellige sider Jeg var vel på jakt etter et sted å henge og spørre om ting og lære og få svar på ting. Min første tråd var om munkekutter / kapper 2 år senere og jeg har fortsatt ikke samla opp $90 og kjøpt den... Makan Ble vel anbefalt sida av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ble medlem med en annen bruker i 2004 da jeg skulle ha meg ny mobil men viste ikke om hele forumet så lokte på forumet fra www.amobil.no det var føreste gang jeg ble medlem. Jeg brukte også brukern til spill. Men så slutta jeg på forumet og husket ikke passord og mailen jeg hadde brukt så da lagde jeg denne som blir brukt til alt mulig 7068820[/snapback] Hva het brukeren din før? Jeg ble medlem fordi jeg var nykonfirmert og skulle ha meg ny pc (som jeg har den dag i dag, tre år etter). Oppdaget OT og har lurket stille her siden. 7072768[/snapback] Det er det jeg ikke husker tror det var noe med mobilmerke.... Hmmmm Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fordi jeg så denne tråden og ble frelst. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Leste først litt på forumet her, og registrerte meg, men begynte ikke å poste før noen måneder senere da jeg skulle kjøpe nytt kabinett og trengte tips i forhold til det.. Nå er jeg avhengig.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ble medlem her fordi nye pc`n min ikke starta, og jeg fikk helt panikk. Endret 15. oktober 2006 av Alex91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå