Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant nettopp ut at dette nettstedet eksisterte, men det virker da flott nok.

Har fått mange greie svar på innleggene her, og kvaliteten på svarene virker generelt bedre enn på SOL-debatt, selv om SOL-debatt er greie nok de.

Trykket meg først inn her ved en tilfeldighet.

Ohoi.

:yes:

post-164730-1214573085_thumb.jpg

Endret av Admiralen
Lenke til kommentar
Jeg fant nettopp ut at dette nettstedet eksisterte, men det virker da flott nok.

Har fått mange greie svar på innleggene her, og kvaliteten på svarene virker generelt bedre enn på SOL-debatt, selv om SOL-debatt er greie nok de.

Trykket meg først inn her ved en tilfeldighet.

Ohoi.

:yes:

Virker som sol består av 80 % fjortiss jenter som skriver alt for fort. :p

Et av mange rare innlegg på sol :p

Det er utrolig mange jenter som sier andre er fjortiss emn de brude kaskje teke på seg selv? :O

Jeg snakker emd noen på msn som er to år større. Bestevennen min kjennerhenen veldig godt. Og de so mer større enn oss (vill ikke oppgi navn) kaller oss så jævelige fjortisser. Sier vi er fjrotisser som krangelr likosm. også sier de atte de har vært gjenneom MANGE krangler og er så jævelig mye kulere enn oss fordi de er 2 år større. jeg skjønner ikke hva faen probleme til de som går i 9-10 sitt prob. er.

Det er jo desom har sånn 100 bilder av seg selv på siden dem og sånn-.- og de sømmer oss? ser vi krangelr mye. .

Det er jæveli teit.

Det er derfor jeg synes det egentlig blir bra emd dette programmet så folk kan se atte kaskje de også tare feil en gang en gang i blandt.

jeg sier ikke ejg er noe bedre men.. Jeg vill bare si det

Lenke til kommentar

Jeg begynte å skrive på diskusjon.no i sammenheng med Snekker'n sin worklog da han lagde det utrolig flotte kabinettet sitt. Ellers var jeg rimelig forumlåst i halvannet år.. (Visste ikke om andre deler enn Hardware-delen)

Etter hvert så har jeg vel postet i de aller fleste kategoriene.

Lenke til kommentar
Ja, så mange chicks som det er her...

De har ikke jeg sett noe til... Er mest gutter her! Valgte dette forumet da dette er langt mer ryddig enn andre forum, det ser også bedre ut, selvom enkelte moderatorer her er helt bak mål, men kan ikke få i pose og sekk!

Lenke til kommentar

- Alle kan bli medlem. Ingen krav overhode.

- Alle temaer kan diskuteres, absolutt alt er lov. Det er "rikets røst".:D

- Det er mange medlemmer og dermed mange trådskrivere og mye å velge mellom.

- Ordentlige ledere som ikke tillater diskriminering og den slags.

- Mange morsomme folk som får meg til å le :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...