chberge Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Husker ikke helt nøyaktig, men tror det var i sammenheng med iPod Touch. Hadde iallefall lest en del på forumet før for svar, og etterhvert måtte jeg stille egne spørsmål og da var det bare å registrere seg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Skulle spørre om noe pc relatert en gang så da måtte jeg registrere meg. Nå skriver jeg i mange temaer og er nærmest avhengig av diskusjon.no :!: Endret 22. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Admiralen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg fant nettopp ut at dette nettstedet eksisterte, men det virker da flott nok. Har fått mange greie svar på innleggene her, og kvaliteten på svarene virker generelt bedre enn på SOL-debatt, selv om SOL-debatt er greie nok de. Trykket meg først inn her ved en tilfeldighet. Ohoi. Endret 27. juni 2008 av Admiralen Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ble medlem her fordi det så ut som det et veldig fint forum, men god fotballdiskusjon. Pluss at jeg trengte litt hjelp anngående pc min. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg fant nettopp ut at dette nettstedet eksisterte, men det virker da flott nok.Har fått mange greie svar på innleggene her, og kvaliteten på svarene virker generelt bedre enn på SOL-debatt, selv om SOL-debatt er greie nok de. Trykket meg først inn her ved en tilfeldighet. Ohoi. Virker som sol består av 80 % fjortiss jenter som skriver alt for fort. Et av mange rare innlegg på sol Det er utrolig mange jenter som sier andre er fjortiss emn de brude kaskje teke på seg selv? :OJeg snakker emd noen på msn som er to år større. Bestevennen min kjennerhenen veldig godt. Og de so mer større enn oss (vill ikke oppgi navn) kaller oss så jævelige fjortisser. Sier vi er fjrotisser som krangelr likosm. også sier de atte de har vært gjenneom MANGE krangler og er så jævelig mye kulere enn oss fordi de er 2 år større. jeg skjønner ikke hva faen probleme til de som går i 9-10 sitt prob. er. Det er jo desom har sånn 100 bilder av seg selv på siden dem og sånn-.- og de sømmer oss? ser vi krangelr mye. . Det er jæveli teit. Det er derfor jeg synes det egentlig blir bra emd dette programmet så folk kan se atte kaskje de også tare feil en gang en gang i blandt. jeg sier ikke ejg er noe bedre men.. Jeg vill bare si det Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Gwnorge.net ble lagt ned, så hadde jeg hørt om diskusjon.no, så da ble det det. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg begynte å skrive på diskusjon.no i sammenheng med Snekker'n sin worklog da han lagde det utrolig flotte kabinettet sitt. Ellers var jeg rimelig forumlåst i halvannet år.. (Visste ikke om andre deler enn Hardware-delen) Etter hvert så har jeg vel postet i de aller fleste kategoriene. Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Begynte på forumet for noen dager siden fordi jeg begynner å bli lei av ITavisen. Er alt for mange fjortiser der og det synes redaksjonen er 100% greit. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg trengte hjelp med ett data problem, hadde surfet på sidene en god stund før jeg registrerte meg. Koseligere forum kan man lete lenge etter Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det var her alle chicksa holdt til. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, så mange chicks som det er her... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 "Sony" er sikkert bare ikke riktig underforum for det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Know! Ikke så mye der lenger Men er overlegent med gutter her da... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, så mange chicks som det er her... De har ikke jeg sett noe til... Er mest gutter her! Valgte dette forumet da dette er langt mer ryddig enn andre forum, det ser også bedre ut, selvom enkelte moderatorer her er helt bak mål, men kan ikke få i pose og sekk! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi hvis jeg får problemer med pc, eller trenger hjelp til noe så er det bare å spørre :] Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Mangfoldige kategorier som tar for seg alt jeg kunne spurt om, og antall medlemmer, som jeg vil tro gjør dette forumet til Norges største og beste forum. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 - Alle kan bli medlem. Ingen krav overhode. - Alle temaer kan diskuteres, absolutt alt er lov. Det er "rikets røst". - Det er mange medlemmer og dermed mange trådskrivere og mye å velge mellom. - Ordentlige ledere som ikke tillater diskriminering og den slags. - Mange morsomme folk som får meg til å le Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 - Alle temaer kan diskuteres, absolutt alt er lov. Det er "rikets røst". Er ikke lov å linke til/diskutere warez. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei nei, er selvsagt noe som ikke er lov. Men du skjønte hva jeg mente:P Det er ikke et tema-forum liksom. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Det var her alle chicksa holdt til. Å, ja. Så sykt mange av dem... Pleier å sende pm til alle!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå