Chief_R-W Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke helt sikker hvorfor jeg ble medlem den gangen jeg registerte meg. Jeg ble "invited" av en klassekompis iallefall , ja så ble det bare sånn Pr idag så kan jeg jo si at et sosialt nettverk utveksle erfaringer , hjelpe og få hjelp eller snakke om løst og fast Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg var innom fordi jeg surfet løst rundt på nettet, og endte opp på Off Topic seksjonen av forumet hvor jeg leste daglig som gjest. Etter 1-2 mnd som gjest registrerte jeg meg og de første 2-3 trådene mine gikk til spørsmål om nyinnkjøp av PC. Den dag i dag klarer jeg meg ikke uten å titte innom forumet hvis jeg har internettilgang. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fordi en bestevenn av meg så jeg burde sjekke ut sida og bli medlem Elsker diskusjon.no<3 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 TROR det var pga no hw/software problemer, husker ikke:P Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare å sjekke det første innlegget ditt det Lenke til kommentar
Missen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ble medlem her fordi jeg googlet på ett eller annet, og da endte jeg opp her. Så at det var utrolig mange emner og brukere her, så da tenkte jeg why not? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare å sjekke det første innlegget ditt det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=66019&hl= det var grunnen^^ ps2 problemer(tastaturporten) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 En kamerat meldte meg inn... også likte jeg det plutselig Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Husker ikke helt faktisk. Tror det ikke var noen grunn Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg hadde lurka litt rundt her før jeg meldte meg inn og så at det var mange med gode kunnskaper om det aller meste. I motsetning til mange andre forums som var ganske useriøse , så virka diskusjon litt mer seriøst. Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De andre forumene er fulle. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble "invited" av en klassekompis iallefall , ja så ble det bare sånn Frekt å ikke nevne meg med navn da Selv har jeg ikke den fjerneste anelse, det er over 11000 innlegg siden(hadde 5000 før jeg ble bannet, alt er i orden nå) Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 hadde brukt MAAAAAAAAAAANGE skoletimer på salg og service til å sitte her å lese fant ut at det var på tide å delta litt har ikke skrivd så mange innlegg though, var inaktiv i neste et halvt år osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg fikk tilsendt linker til morsomme tråder av et par kompiser og etter hvert ble skrivekløen for stor jfr. "rimjob vs blowjob" tråden. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var daglig innom Amobil daglig, og registrerte meg for å diskutere mobil. Etter hvert begynte jeg i andre deler av forumet. same.. selv om jeg bare har 149 innlegg (150 nå!!! ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg var fersk ut av militæret og skulle bygge PC. Derfor googlet jeg "hardware hjelp forum" og kom til det daværende forum.hardware.no og lagde meg en tråd om kjøp av PC. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ble tvunget av brukeren haugsand. Luska rundt en stund før jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå