Dernel Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ble medlem fordi Mevon insisterte på at jeg skulle det Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Var hekta på pc-bygging for, tjaa.. omtrent 4 år siden, så da var veien kort til forumet her Intressen har dessverre falt litt for selve byggingen, så nå soser jeg rundt her på off topic og litt diverse. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg fant ikke noe annet å kaste bort livet mitt på... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gjorde det, i 3 år, før jeg fant ut at telezoomene kostet opp mot 90k, da ble dte forum. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk ikke trådløsnettverket til å fungere. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hadde problemer med at skjermkortet bråkte for mye, men så viste det seg å være CPU-vifta som bråkte. Problemet løste seg ved å gå inn på bios og fikse det derfra Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Måtte se tilbake i "Mine innlegg nå".. Jeg registrerte meg i januar fordi min splitter nye Asus EEE hadde kommet med posten for under 5 timer siden, og jeg hadde allerede greid å gjøre murstein ut av den. ennå ikke fått gjort noe bedre med den enn å åpne og granske, men nå har jeg en annen som jeg skal mikke til touchscreen på =) Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ble opprinnelig medlem for å kommentere en person som hadde fått seg internett fra smartcall (hater smartcall). Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg ble medlem på http://forum.hardware.no fordi jeg ville spamme en tråd med en typisk fanboy-påstand en kald desember dag i 2001. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg hadde lest rundt på forum.overklokking.no i en ukes tid før jeg bestemte meg for å bli medlem. På denne tiden visste jeg ingen verdens ting om overklokking og var fullstendig betatt av emnet, og hvis man ser på mine første poster kan man enkelt si at de ikke akkurat utstråler visdom Lenke til kommentar
nets Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ble medlem pga. jeg var i startfasen med linux og trengte litt hjelp til basic stuff. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tror det var på grunn av at jeg kjedet meg og ville spamme litt Det er en stund siden nå da Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde noe å si angående en artikkel på Gamer, i tillegg hadde jeg ett problem med Company of Heroes, så da havnet jeg her. Artig å sitte og kikke på de gamleste postene mine, skikkelig nuub poster Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det var i det var en gang i det herrens år 2004 at noen hadde et problem med en maskin som restartet av seg selv... Jeg var ikke til mye hjelp :!: Endret 14. mai 2008 av MongoMan Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Første posten min var et spørsmål om prossesoren jeg hadde da var en flaskehals for resten av systemet Ingen svarte på den tråden , så det var åpenlyst at det var en flaskehals :!: Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg ble medlem fordi jeg hadde lest mye på forumet, samtidig som jeg ville ha noen tips om antall MB RAM jeg trengte på noen eldre CPU`er. Den tråden ble heller aldri besvart. Idag leser jeg mye her, og synes diskusjon.no har utviklet seg til et et virkelig seriøst og interessant nettsted. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ble medlem fordi jeg hadde en gammel bruker her i tiden, og da ble jeg medlem fordi jeg var hekta på forum. Nå er jeg med fordi jeg liker å observere hva folk mener om diverse ting, alt fra bilder til politikk. Men er ikke så flink til å skrive egne innlegg, men trives godt her! Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde akkurat begynt å bruke Vista, og kunne ikke forstå at Photoshop mente jeg manglet administrator-rettigheter. Nå er jo jeg et forholdsvis nytt medlem da, så lett å huske. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 lurte på noen ting i sammenheng med kjøp av en xbox 360 Som nå er ødelagt BTW. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå