Feltherre Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror grunnen var at jeg trengte hjelp med Pcen min. Hadde mange nybegynner spørsmål.Når jeg ser tilbake på de aller første postene mine, så blir jeg litt flau. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde bygd ein håplaus PC der det oppstod nye problem kvar einaste gong eg hadde løyst eitt. Det viste seg i etterkant at båe hovudkortet, straumforsyninga og harddisken var deffekte. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hehe, er ikke så lett å drive fjernhjelp da! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg hadde problemer med drivere til dataen min så registrerte meg og fikk det fiksa, nå er jeg avhengig av mp3 og hodetelefon delen i forumet Er der omtrent 2 ganger dagen Endret 10. april 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
jenskujata Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 lurket på forumet lenge, mens jeg sitter på jobb å kjeder meg. registrerte meg fordi..........jeg ikke har noe bedre å gjøre egentlig. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hehe, jeg skulle kjøpe meg PC og hadde registrert meg på Julaften, året før! Kom på passordet osv og skiftet navn + bilde Lenke til kommentar
Ouui_ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg ble medlem for å kunne spørre om noe jeg lurte på angående en mobiil Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kjeda meg og ville prøve noe nytt. Nå har jeg på kort tid blitt avhengig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skulle ha nytt skjermkort. Jeg hadde lest rundt på forumet i lang tid og siklet på et ATI Radeon 9800PRO/XT. Registrerte meg så endelig etter en god stund med bare lesing, og endte til slutt opp med et Geforce 6800GT siden det akurrat hadde kommet ut innen jeg fikk registrert meg en brukerkonto i 04. Lenke til kommentar
runela Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Husker ikke er så lenge siden, tror jeg skulle kjøpe nytt skjermkort eller leste og skulle svare på en artikkel om nintendo Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg ble med for jeg skulle prøøve å lære bosnisk xD Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Stod så mye morsomt og lærerikt her, så hvorfor ikke liksom Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hørte om siden av en venn av meg, som er en aktiv bruker. Skrev en post eller to i uka, før jeg tok et par års pause. Fant igjen siden og ble mer og mer ivrig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hadde fått meg Xbox 360, og lette etter noen spillsider. Fant Gamer.no, og likte siden veldig godt. Jeg tenkte jeg skulle registrere meg for å være med i spilldiskusjoner Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Migrerte hit fra ITavisen sitt forum. Større møkkaforum skal man lete lengre etter. Ble ikke skuffa, og har ikke engang besøkt ITavisen etter det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 tror kanskje det hadde noe med mobiltelefoner å gjøre.. Jeg ble medlem via Amobil:P Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Internett ble plutselig kjedelig, og var på jakt etter nye steder å "henge". Har vært inaktiv en god stund, men nå tror jeg jaggu meg at det løsna litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Og jeg som trodde det var pga. meg Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du fikk meg jo oppmerksom på siden (noe må jeg følge med på under dølle forelesninger på datasal). Så du har vel et delansvar, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå