relaps3 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tenkte jeg skulle bli sosial, så hvorfor ikke Ble med på siden av den grunnen Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tenkte jeg skulle bli sosial, så hvorfor ikke Ble med på siden av den grunnen For i bakvendtland der kan alt gå an..? Jeg ble med her fordi jeg liker å diskutere/lese interessante diskusjoner. Også holder det nesten på å klikke for meg om jeg ser noen som er såå skråsikre på at de har rett,leker overlegen i en diskusjon osv osv men så har de FEIL! Jeg må ha muligheten til å påpeke sannheten, dersom jeg ser en slik situasjon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ble medlem da jeg leste i tråden "det dummeste du har sagt til en jente/dame". Forumet(eller et bestemt medlem) har virkelig endret livet mitt, og i dag er jeg egentlig utrolig glad for at jeg har kastet bort så mange timer her Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Husker jeg begynte å snoke rundt på denne siden, etter jeg hadde hengt en del på " Lurer du på hva sangen eller artisten heter?". Et av mine første spørsmål var; "Hva heter utro melodien i Yo mama på MTV". Når jeg tenker etter så fikk jeg aldri svar på det spårsmålet... MVH Earthworm Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tidligere har jeg vært medlem og aktiv bruker på VGD under navnet megselv i ca 3 år. Syntes VGD hadde tapt seg noe enormt den siste tiden, så da jeg ble bedt om å fornye medlemskapet sluttet jeg. Den dagen meldet jeg meg inn her. Kan ikke si at jeg angret. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ble med for å kunne svare på poster, delta i avstemninger og kunne dra nytte av det andre skrev. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Samme som pyrion Men mest av alt pga en trampolinetråd Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fordi jeg kjøpte meg et kult kabinett i julegave til meg selv i 2001. Heh. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ble medlem for å få hjelp til hvilket skjermkort jeg skulle kjøpe, noe jeg også fikk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg ble medlem for å spørre om hva Play Now™-funksjonen på SE-telefoner var. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tror det var når jeg installerte Linux for første gang Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ble medlem for å lære nye ting, hjelpe andre, delta i diskusjoner og avstemninger om alt mulig rart Også var dette forumet ganske stort, bra og seriøst. Pluss at jeg hadde allerede lest rundt her i ca. et år før jeg registrerte meg. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Fordi dette er et stort forum, og minner meg ikke om et jævla lite familieforum. Norskwebforum.no ble for slitsomt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ble medlem gjennom amobil. Tok faktisk litt tid før jeg sjønte at dette forumet handlet om mer enn bare mobiler Lenke til kommentar
runipus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg ble medlem fordi en kompis sa det var en bra side! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Husker egentlig ikke hvorfor jeg ble medlem Var vel noe jeg lurte på, men kommer ikke på hva det var Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sjekk dine første tråder da Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Leste en del på hardware og gamer + forumet, så jeg bestemmte meg for å bli medlem. Tror den egentlige grunnen var at jeg ville opprette handlekurv, slik at jeg kunne se hvor mye en selvbygd datamaskin kostet til sammen Har vært medlem en stund, men jeg har egentlig lest mest Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Sjekk dine første tråder da Kan jo bare sjekke for de siste 12 måneder jo :S Edit: 24 måneder Endret 8. april 2008 av mhm. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Neida, klikk på brukernavnet (f.eks der du har skrevet en post), klikk på "alternativer" og deretter på "Vis medlemmets innlegg" eller "Vis medlemmets emner". Der er alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå