Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle bli sosial, så hvorfor ikke :p

Ble med på siden av den grunnen :ph34r:

For i bakvendtland der kan alt gå an..?

Jeg ble med her fordi jeg liker å diskutere/lese interessante diskusjoner. Også holder det nesten på å klikke for meg om jeg ser noen som er såå skråsikre på at de har rett,leker overlegen i en diskusjon osv osv men så har de FEIL! Jeg må ha muligheten til å påpeke sannheten, dersom jeg ser en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Ble medlem da jeg leste i tråden "det dummeste du har sagt til en jente/dame". Forumet(eller et bestemt medlem) har virkelig endret livet mitt, og i dag er jeg egentlig utrolig glad for at jeg har kastet bort så mange timer her :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tidligere har jeg vært medlem og aktiv bruker på VGD under navnet megselv i ca 3 år. Syntes VGD hadde tapt seg noe enormt den siste tiden, så da jeg ble bedt om å fornye medlemskapet sluttet jeg. Den dagen meldet jeg meg inn her.

Kan ikke si at jeg angret.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble medlem for å lære nye ting, hjelpe andre, delta i diskusjoner og avstemninger om alt mulig rart :)

Også var dette forumet ganske stort, bra og seriøst.

Pluss at jeg hadde allerede lest rundt her i ca. et år før jeg registrerte meg.

:)

Lenke til kommentar

Leste en del på hardware og gamer + forumet, så jeg bestemmte meg for å bli medlem.

Tror den egentlige grunnen var at jeg ville opprette handlekurv, slik at jeg kunne se hvor mye en selvbygd datamaskin kostet til sammen :)

Har vært medlem en stund, men jeg har egentlig lest mest ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...