Jesper Karsrud Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg registrerte meg her for å ha et sted jeg kunne henvende meg om ting jeg lurte på. Det hjalp, og etterhvert begynte jeg å interessere meg for webdesign, så da ble Webdesign-delen mitt nye hjem (sjekk antall poster i den delen). Har gått fra å søke hjelp til å hjelpe på veldig mange ting her inne, og det sier jo litt om hvor mye man lærer av å være medlem her inne Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg begynte å se på Anime og da var det greit å kunne poste litt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde en bruker i 2002 eller 2003 eller der omkring. Da for HW-delen av forumet. Glemte både brukernavn, passord og hvilken epost jeg hadde brukt og laget en ny i 2004. Husker fortsatt ikke navnet på den gamle brukeren. Brukte den nesten aldri uansett. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ble så provosert av noe Christian86 skrev at jeg registrerte en bruker bare for å svare på en post han skrev (tror det var i mobildelen av forumet) Så fant jeg mer "urett" som ikke kunne stå uimotsagt - siden har det bare ballet på seg... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ble med på forumet her 28/04-2003 kl 12:32 faktisk fordi jeg mente jeg kunne ha noe å bidre med og har hengt her siden... Usikker på om jeg har klart å bidra så mye men noe har det da blitt. Det første jeg diskuterte her inne var valget mellom Silent breeze eller Silent Twin. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg registrerte meg for å få hjelp til å kjøpe ny PC. Var just dimmet fra militæret og hadde fått masse lønn jeg skulle brenne av, men hadde ikke holdt meg spesielt oppdatert på hardware-fronten. Mine først år holdt jeg vel til for det meste i hardware-delen av forumet, og emigrerte etterhvert over til de andre kategoriene når jeg ble lei av å snakke om skjermkort og lydkort. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker å skrive ting, og forum er jo et greit sted å få gjort det lixm... er på 6 forum nå; diskusjon.no Dan Brown forums Sjonglering.com forum Juggling Talk Rec.juggling World Juggling Federation dessuten er det jo mye grei kunnskap her. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 For jeg var drittlei av å se folk gi rævva råd om samliv Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker å skrive ting, og forum er jo et greit sted å få gjort det lixm... er på 6 forum nå; diskusjon.no Dan Brown forums Sjonglering.com forum Juggling Talk Rec.juggling World Juggling Federation dessuten er det jo mye grei kunnskap her. Hmmm...Det var mye sjonglering. Litt interisert eller noe? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker å skrive ting, og forum er jo et greit sted å få gjort det lixm... er på 6 forum nå; diskusjon.no Dan Brown forums Sjonglering.com forum Juggling Talk Rec.juggling World Juggling Federation dessuten er det jo mye grei kunnskap her. Hmmm...Det var mye sjonglering. Litt interisert eller noe? Hehe, det kan du nesten si ja. Men kanskje sjekke https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20 kanskje. La igjen et par poster der, den første er nederst på siden. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ganske dyktig.Nesten så flink at jeg får lyst til å ta deg under vingen og lære bort hemmligheten bak min fantastiske sjonglere 2stk baller på 1stk hand.hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ganske dyktig.Nesten så flink at jeg får lyst til å ta deg under vingen og lære bort hemmligheten bak min fantastiske sjonglere 2stk baller på 1stk hand.hehe Hva med å lære seg litt bedre rettskrivning først? Men fra spøk til alvor: Husker at jeg ble medlem fordi jeg fikk en økende interesse for datamaskiner generelt sett. Dessuten var/er jo forumet en suveren plass hvis det er noe en lurer på. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg ble medlem fordi faren min ønsket å kjøpe nytt videokamera, og har 0 peiling. Men det først etter bestilling av ifl90+ at det ballet på seg, ble meget aktiv i den tråden. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ganske dyktig.Nesten så flink at jeg får lyst til å ta deg under vingen og lære bort hemmligheten bak min fantastiske sjonglere 2stk baller på 1stk hand.hehe Hva med å lære seg litt bedre rettskrivning først? Men fra spøk til alvor: Husker at jeg ble medlem fordi jeg fikk en økende interesse for datamaskiner generelt sett. Dessuten var/er jo forumet en suveren plass hvis det er noe en lurer på. Så dum jeg er...Glemte jo heeeeeelt at man ikke kan sjonglere uten å kunne skrive ordentlig. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Kort og godt fordi jeg til tider kjeder ræva av meg på jobb. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ble medlem her siden jeg hadde allerede lest en god del artikler her og fant bare ut at jeg skulle bli medlem. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skulle vel spørre om et kamera, tror det var Nikon D50. Etter det har jeg bare hengt rundt i diverse forumdeler. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hadde veldig lite å gjøre på VK2 Serviceelektronikk Underdrivelse... Hadde ingenting å gjøre Utenom diskusjon.no Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ble medlem mens enda overklokking.no fantes og jeg sånn smått syslet med det , nå er både forumseksjonen og sidene vekke jaja jeg fant uansett fort et hjem i søppel (ot-baren ) og har grodd fast her . Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg husker faktisk ikke, mener det var at jeg trengte hjelp angående et spill, eller bare ville diskutere et spill. Endte tydeligvis opp med at jeg ble fanget i malstrømmen som er Diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå