Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg her for å ha et sted jeg kunne henvende meg om ting jeg lurte på. Det hjalp, og etterhvert begynte jeg å interessere meg for webdesign, så da ble Webdesign-delen mitt nye hjem (sjekk antall poster i den delen). Har gått fra å søke hjelp til å hjelpe på veldig mange ting her inne, og det sier jo litt om hvor mye man lærer av å være medlem her inne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en bruker i 2002 eller 2003 eller der omkring. Da for HW-delen av forumet.

Glemte både brukernavn, passord og hvilken epost jeg hadde brukt og laget en ny i 2004. Husker fortsatt ikke navnet på den gamle brukeren. Brukte den nesten aldri uansett.

Lenke til kommentar

Ble med på forumet her 28/04-2003 kl 12:32 faktisk :p fordi jeg mente jeg kunne ha noe å bidre med og har hengt her siden... Usikker på om jeg har klart å bidra så mye men noe har det da blitt.

Det første jeg diskuterte her inne var valget mellom Silent breeze eller Silent Twin.

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg for å få hjelp til å kjøpe ny PC. Var just dimmet fra militæret og hadde fått masse lønn jeg skulle brenne av, men hadde ikke holdt meg spesielt oppdatert på hardware-fronten. Mine først år holdt jeg vel til for det meste i hardware-delen av forumet, og emigrerte etterhvert over til de andre kategoriene når jeg ble lei av å snakke om skjermkort og lydkort. :)

Lenke til kommentar
Jeg liker å skrive ting, og forum er jo et greit sted å få gjort det lixm... er på 6 forum nå;

diskusjon.no

Dan Brown forums

Sjonglering.com forum

Juggling Talk

Rec.juggling

World Juggling Federation

dessuten er det jo mye grei kunnskap her.

Hmmm...Det var mye sjonglering.

Litt interisert eller noe?

Lenke til kommentar
Jeg liker å skrive ting, og forum er jo et greit sted å få gjort det lixm... er på 6 forum nå;

diskusjon.no

Dan Brown forums

Sjonglering.com forum

Juggling Talk

Rec.juggling

World Juggling Federation

dessuten er det jo mye grei kunnskap her.

Hmmm...Det var mye sjonglering.

Litt interisert eller noe?

Hehe, det kan du nesten si ja.

Men kanskje sjekke https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20 kanskje. La igjen et par poster der, den første er nederst på siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ganske dyktig.Nesten så flink at jeg får lyst til å ta deg under vingen og lære bort hemmligheten bak min fantastiske sjonglere 2stk baller på 1stk hand.hehe

Hva med å lære seg litt bedre rettskrivning først? :)

Men fra spøk til alvor:

Husker at jeg ble medlem fordi jeg fikk en økende interesse for datamaskiner generelt sett. Dessuten var/er jo forumet en suveren plass hvis det er noe en lurer på. :)

Lenke til kommentar
Ganske dyktig.Nesten så flink at jeg får lyst til å ta deg under vingen og lære bort hemmligheten bak min fantastiske sjonglere 2stk baller på 1stk hand.hehe

Hva med å lære seg litt bedre rettskrivning først? :)

Men fra spøk til alvor:

Husker at jeg ble medlem fordi jeg fikk en økende interesse for datamaskiner generelt sett. Dessuten var/er jo forumet en suveren plass hvis det er noe en lurer på. :)

Så dum jeg er...Glemte jo heeeeeelt at man ikke kan sjonglere uten å kunne skrive ordentlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...