Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venn av meg fortalte meg om forumet for mange år siden så så jeg litt på det, men var ikke no særlig aktiv så havna jeg i en ulykke og havna på sykehus og der begynte jeg så vidt etter noen uker å poste litt på forumet og så ble jeg mer aktivs, har ladri vært en veldig aktiv poster though.

Lenke til kommentar

Lite å gjer på ein dag, også syntes eg forum virket ganske interessant, så eg søkte på google, og meldet meg inn i dette forumet, siden det var "norges største"?.

vidare har fleire eg kjenner joinet forumet. takket vere meg :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Ble medlem for nesten 4 år siden :O Men har aldri tatt helt av med å bli aktiv her da... Grunnen til at jeg ble medlem var for å finne ut hvordan jeg overklokket skjermkortet til broren min ^^ (softmodda et 9550 til 9700 elns). Ellers har jeg lurket litt innom her og spurt små spørsmål om hw. Lært en god del :)

Lenke til kommentar

Mye høyere nivå på diskusjonene, strengere regler mtp. posting, topic etc.?

Strengere mods som slår ned på tråder som "TRENGER HJELP HER!!!!!", ikke fullt av telletråder (se på catchgamer.no sitt forum, der er omtrant hver tredje topic en telletråd.

Jeg vet ikke hvorfor jeg joinet, men jeg vet hvorfor jeg fortsatt er aktiv :D

Religionsdelen: MYE BRA HER, og mange meget flinke postere som kan sitt som poster, snakker da om de som er imot religion, som meg.

HW-delen: Det var vel her det begynte. Skulle ha meg ny PC, ble mer og mer interresert i hw og spesiellt overklokking etc.

TV-serier-delen: Utrolig artig å dele ens egne meninger som episoder og serier som går og har gått på TV :) Quizene er også gøy, selv om noen omtaler dem som telletråder.

Spilldelen: Er interresert i spill, spiller mye og mange spill. Det er da en selvølge at jeg er litt aktiv her og :)

EDIT: Holdt på å glemme Teknologi og Vitenskap. Kanskje den kategorien jeg liker best :) (me is geek, me loves zeh science-stuff)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...