Olsenhower Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde problemer med datamaskinen, så det falt meg naturlig å søke hjelp på et dataforum. Etterhvert oppdaget jeg at det var mer ved Hardware.no enn bare hardware. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg sleit med å sette opp en über-gaming rig for en god stund siden. Så googlet jeg noe innenfor temaet, og *PLOPP* hardware.no. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 trengte hjelp med innkjøp av musikk anlegg. tror det var en bekjent som viste meg siden en gang i tiden. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 En venn av meg fortalte meg om forumet for mange år siden så så jeg litt på det, men var ikke no særlig aktiv så havna jeg i en ulykke og havna på sykehus og der begynte jeg så vidt etter noen uker å poste litt på forumet og så ble jeg mer aktivs, har ladri vært en veldig aktiv poster though. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Registrerte meg pga problemer, men har i etterkant blitt en aktiv poster rett og slett fordi det er ett veldig godt miljø med mange gode enmer og mennesker med masse kunnskap som mer enn gjerne hjelper deg! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Lite å gjer på ein dag, også syntes eg forum virket ganske interessant, så eg søkte på google, og meldet meg inn i dette forumet, siden det var "norges største"?. vidare har fleire eg kjenner joinet forumet. takket vere meg Endret 8. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg var her som gjest veldig, veldig lenge. Fant ikke noen registrer knapp Men jeg brukte Lo-Fi-versjon hele tiden fordi det var enklere å lese der. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kom hit gjennom hw.no Registrerte meg første gangen jeg var innom. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg var bare lille gutten rundt 2000-2001 da jeg registrerte meg her med ett eller annet nick jeg ikke husker. Så laget jeg denne kontoen, av en eller annen merkelig grunn. Var for å snakke med/lære av folk med samme interesse (hardware og gamers forum sto sentralt) Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde problemer et et Geforce 6800LE som pep hele tiden. Hadde glemt å koble til 4-pins strømtilførsel på kortet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde problemer et et Geforce 6800LE som pep hele tiden. Hadde glemt å koble til 4-pins strømtilførsel på kortet HAHAHA. Mamma har et Geforce 6800LE i sin pc... Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ble medlem for nesten 4 år siden :O Men har aldri tatt helt av med å bli aktiv her da... Grunnen til at jeg ble medlem var for å finne ut hvordan jeg overklokket skjermkortet til broren min ^^ (softmodda et 9550 til 9700 elns). Ellers har jeg lurket litt innom her og spurt små spørsmål om hw. Lært en god del Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Trengte å øve på norsken min og et norsk forum er en fin plass å praktisere ^^. I tillegg hadde jeg problemer med de andre forum som jeg var medlem på. Endret 21. januar 2008 av Vitharr Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ble medlem pga. aktiviteten her, i tillegg til at forumet dekte det meste. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fordi jeg liker å være på forum og rett og slett bli kjent med nye mennesker. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Joina gamer.no for et par-tre år siden pga min spillinteresse. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Mye høyere nivå på diskusjonene, strengere regler mtp. posting, topic etc.? Strengere mods som slår ned på tråder som "TRENGER HJELP HER!!!!!", ikke fullt av telletråder (se på catchgamer.no sitt forum, der er omtrant hver tredje topic en telletråd. Jeg vet ikke hvorfor jeg joinet, men jeg vet hvorfor jeg fortsatt er aktiv Religionsdelen: MYE BRA HER, og mange meget flinke postere som kan sitt som poster, snakker da om de som er imot religion, som meg. HW-delen: Det var vel her det begynte. Skulle ha meg ny PC, ble mer og mer interresert i hw og spesiellt overklokking etc. TV-serier-delen: Utrolig artig å dele ens egne meninger som episoder og serier som går og har gått på TV Quizene er også gøy, selv om noen omtaler dem som telletråder. Spilldelen: Er interresert i spill, spiller mye og mange spill. Det er da en selvølge at jeg er litt aktiv her og EDIT: Holdt på å glemme Teknologi og Vitenskap. Kanskje den kategorien jeg liker best (me is geek, me loves zeh science-stuff) Endret 30. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Som de aller fleste her, hadde jeg problemer med min nykjøpte pc, så jeg oppsøkte hjelp her. Alltid kalt det forumet her hw forum ettersom det var via HW.no jeg fant det^ Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde en venn som jeg pleide å spør om ting jeg ikke visste, han la alltid ut spørsmål han ikke kunne svarene på ut her. Til slutt ble jeg bare medlem selv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fordi det er bedre enn itpro her^^, selv om jeg popper innom gode gamle itpro nå og da da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå