Heroes Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 jeg ble først medlem for jeg skulle kjøpe ny data. og trengte hjelp til og sette sammen. og vips:P nå har jeg funnet tilbake. etter og bare vært en lang leser uten og poste:P Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Det hele startet med at bestekompisen syntes det var skikkelig bra (synes fortsatt), og ville at jeg skulle få en bruker her. Det endte i at han lagde en konto til meg. Den gang da skjønte jeg ikke så mye av denne siden, pluss at jeg ikke brukte så mye tid ved PC- en, derfor sto denne kontoen ubrukt ett år. Plutselig fattet jeg interesse, og begynte å bruke kontoen. Men siden det var han som hadde laget den, og ikke jeg, trivdes jeg ikke helt med nicket. Derfor slettet jeg den, og laget meg en ny. Vips, her er jeg. Med det året jeg ikke brukte den gamle kontoen, så har jeg vært her i litt over to år nu. HW.no er nu en del av min hverdag. Selv om jeg ikke poster så mye, da. Jeg leser for det meste uten å kommentere. EDIT: Leifur Endret 26. desember 2007 av Heretique Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ble medlem når jeg skulle ha meg ny mobiltelefon. Synes det var greit å få andres erfaringer før jeg kjøpte meg en telefon.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ble medlem fordi jeg skulle bytte ut noe av PC-en min. Så nå er jeg her nesten hver dag. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle kjøpe PC og hadde hørt mye bra om siden fra noen kamerater. Og vips var jeg her 7 dager i uka. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 For å spre kvalme og trolle forums. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg hadde akkurat kjøpt meg ps3 og trengte et forum som hadde bra spillsider samt annet som OT-baren f.eks... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg ble medlem her på grunn av... Ja, si det Men, koselig er det hvertfall her Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Om jeg husker riktig hang jeg rundt på mobildelen av forumet og kommenterte telefoner jeg aldri hadde tatt i, etter å ha lest amobil en stund. Those were the days Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Satt og raste rundt i prisguiden, skulle ha ny PC. Fant forumet, og tenkte at disse kunne hjelpe meg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Snakket med en kamerat(MadsFN) også anbefalte han meg denne siden så der har dere syndebukken Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Snakket med en kamerat(MadsFN) også anbefalte han meg denne siden så der har dere syndebukken æsj, skal ta meg en samtale med Mads jeg, liker ikke at han bare anbefaler denne siden til vilt random folk:S Lenke til kommentar
cnon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) jeg kjedet meg, og var en smule pratesyk Endret 2. januar 2008 av cnon Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Snakket med en kamerat(MadsFN) også anbefalte han meg denne siden så der har dere syndebukken æsj, skal ta meg en samtale med Mads jeg, liker ikke at han bare anbefaler denne siden til vilt random folk:S Velger og ta det som en spøk Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg var sikkert full, og så registretrettete jeg meg, hadde en eller anne bruker som ejeg ikke husker som jeg brukte før jeg regga dienne brukeren, men husker ikke det brukernavnet so whatevereklulz moralen: ikke drikk, da regger du fdeg på fourmz Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har vært her siden 17/05-2003, og jeg registrerte meg for å spørre om hjelp til et kamera eller noe. Mine poster på den tiden var helt forferdelig, og jeg har i senere tid skaffet meg en ny bruker - heldigvis. Lenke til kommentar
Darwald Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Snakket med en kamerat(MadsFN) også anbefalte han meg denne siden så der har dere syndebukken æsj, skal ta meg en samtale med Mads jeg, liker ikke at han bare anbefaler denne siden til vilt random folk:S Velger og ta det som en spøk Haha, du gjør det ja.. Flott du føler det sånn Lenke til kommentar
Darwald Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ble vel medlem for å spørre noen om noen film greier Men Batnobbit har vel skylden at jeg gadd å registrere meg Endret 2. januar 2008 av Darwald Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Min historie er litt romantisk da.. Var mest i musikk-trådene for det var det som interesserte meg mest. Men ble egentlig medlem fordi Darkstorm var medlem og skrev mye i musikk-trådene (vet det er tidenes dårligste grunn for å melde seg inn i et forum), men i dag er vi i hvert fall kjærester.. Og det fordi jeg meldte meg inn her pga han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå