Gå til innhold

Hvorfor valgte du diskusjon.no?

JFM

Anbefalte innlegg

Hadde dilla på iDoser og jeg visste at broren min var her, så en dag jeg kjedet meg så registrerte jeg meg og begynte å skrive. Back then var jeg skikkelig teit og skrev teite innlegg med dårlig grammatikk og mye ....

Fysj a meg.

Men det er gøy nå da.

Hah! Det husker jeg faktisk, var det du som startet den I-doser tråden? Dæven, lenge siden jeg har prøvd nå, må nesten ta det opp igjen :p

I-doser tråden?

WTF?

Link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trengte litt hjelp da jeg skulle bygge min egen PC.

Søkte rundt på google etter PC-byggeguider, og da havnet jeg her. Registrerte meg og så var det hele i gang. Var ganske forumlåst den første tiden.. Visste ikke om de andre forumkategoriene.

(Bygde forresten aldri PC, kjøpte heller en)

Lenke til kommentar

Ble medlem for 6 år siden med planer om å ta over forumet et steg ad gangen ved å eliminere dem over meg en etter en.

Neida, var noe pc-tjafs jeg skulle ha svar på og etter å ha leste hw.no et år eller to så fant jeg ut det var like greit å bli fanget av forumet.

Forresten så vil alle over meg få en (tikkende) julepresang. Den bør ikke åpnes i nærheten av folk man er glad i. :)

Lenke til kommentar

Jeg ble grepet av tråden: "Hva har du røykt?", etter at en bruker svarte: "Danglebær", og en annen: "Spør meg heller om hva jeg IKKE har røykt, som eks narkoman har jeg vært borti det meste".

Morsomt? Neh, men en liten sart sjel på 15så i hvert fall noe humor i det.

Lenke til kommentar
Jeg ble grepet av tråden: "Hva har du røykt?", etter at en bruker svarte: "Danglebær", og en annen: "Spør meg heller om hva jeg IKKE har røykt, som eks narkoman har jeg vært borti det meste".

Morsomt? Neh, men en liten sart sjel på 15så i hvert fall noe humor i det.

Danglebær betyr ikke det dritt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...