JFM Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hvorfor ble du medlem på denne siden? Jeg ble med for at jeg hadde problemer med en mp3-spiller. Problemet ble aldri løst Endret 27. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
nilox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg ble medlem fordi jeg har vært på forumet lenge og lest tråder, tenkte det var på tide å delta litt.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Før jeg ble medlem her, hadde jeg vært en fast leser av forumet og gamer/hw.no en tid. Jeg så at folk var veldig hjelpsomme og forumet omhandlet flere emner. En gang lurte på noe om BF2 på lan, og vips så registrerte jeg meg her på forumet . Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Husker jeg hadde et problem med overklokking. Så tok jeg et søk på google.no, og her er jeg. Nå er Hw.no en del av min hverdag. [Hw.no - Ingen over, ingen ved siden av] Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg trengte hjelp med bluetooth en gang i tiden Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette blir kanskje noe likende den tråden der man skal poste sitt første innlegg, i hvert fall for meg, men la gå. Selv registrerte jeg meg for å få to ulike datamaskiner, med henholdsvis Windows 95 og Windows XP, til å oppdage hverandre på et nettverk (link). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg surfet Gamer.no daglig for en god stund siden, pleide å finne forumtrådene som ble vist på siden av Gamer rimelig interessante, lurket i et års tid og ble medlem. Etter det har det bare gått nedover. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ble medlem med en annen bruker i 2004 da jeg skulle ha meg ny mobil men viste ikke om hele forumet så lokte på forumet fra www.amobil.no det var føreste gang jeg ble medlem. Jeg brukte også brukern til spill. Men så slutta jeg på forumet og husket ikke passord og mailen jeg hadde brukt så da lagde jeg denne som blir brukt til alt mulig Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde problemer med PC'en og forumbruker andesam anbefalte meg denne sida. Folk svarte så fort. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde noen spørsmål angående formatering engang for lengesiden. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde problemer med en mus en gang i tiden! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 En fyr spurte hvor han kunne laste ned splinter cell til mobilen, og jeg henviste til en ulovlig side Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fordi jeg skulle kjøpe PC i 2003. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Var daglig innom Amobil daglig, og registrerte meg for å diskutere mobil. Etter hvert begynte jeg i andre deler av forumet. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hm jeg husker ikke, fant første posten min var om noe deling av ADSL men det var i 2003, men jeg registrerte med tidlig i 2002.. Endret 14. oktober 2006 av Nightwish Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fordi jeg i 2004 tenkte jeg skulle kjøpe ny pc fordi den begynte å bli utdatert. fikke masse god hjelp herfra da Btw : Jeg har ikke kjøpt ny pc enda Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 bear^ = Spillinteresert gamer.no = Norges største side for spill bear^ + gamer.no = Da jeg søkte på google en stormende dag i denne månden for snart 4 år siden (har 4 års forumbruker dag neste lørdag, hurra, hurra) etter hjelp for en skralten IBM som egentlig bare trengte formatering, fant jeg dette forumet, og hva kan man si, det var kjærlighet ved første blikk. Nå må jeg ha minst en dose forum om dagen, og en titt på hardware nettverkets sider minst 1 gang om dagen. Im adicted to this shit, pleas help me. Erm, mente ikke det, går bare fint det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde spørsmål om noen lanseringsdatoer angående spill. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lurka rundt på gamer.no, leste forumet litt og bestemte meg tilslutt for å bli medlem. Svarte i en tråd der en spurte om gratis spill. *avhengig* Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 brukeren cun tvang meg til å bli medlem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå