Ravage Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei. Har et problem med at pcen bare klikker og skjermen blir svart når jeg spiller spill. Enkelte spill takler den men andre spill bare rser pcen seg. Noen som har hatt dette problemet eller som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal fikse det? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Temperaturer? Har du overklokket? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei.Har et problem med at pcen bare klikker og skjermen blir svart når jeg spiller spill. Enkelte spill takler den men andre spill bare rser pcen seg. Noen som har hatt dette problemet eller som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal fikse det? 7068598[/snapback] Dette tyder på at pcen blir for varm.. Sjekk vifter for støv, og om de er "påslått".. Sjekk tempen i Everest o.l Lenke til kommentar
Ravage Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Temperaturer? Har du overklokket? 7068618[/snapback] Hei! har ikke overklokket... hvordan skal jeg gå frem da ? Lenke til kommentar
Ravage Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei.Har et problem med at pcen bare klikker og skjermen blir svart når jeg spiller spill. Enkelte spill takler den men andre spill bare rser pcen seg. Noen som har hatt dette problemet eller som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal fikse det? 7068598[/snapback] Dette tyder på at pcen blir for varm.. Sjekk vifter for støv, og om de er "påslått".. Sjekk tempen i Everest o.l 7068625[/snapback] Hei.., hva er everst? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei.Har et problem med at pcen bare klikker og skjermen blir svart når jeg spiller spill. Enkelte spill takler den men andre spill bare rser pcen seg. Noen som har hatt dette problemet eller som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg skal fikse det? 7068598[/snapback] Dette tyder på at pcen blir for varm.. Sjekk vifter for støv, og om de er "påslått".. Sjekk tempen i Everest o.l 7068625[/snapback] Hei.., hva er everst? 7068639[/snapback] http://www.google.no/search?hl=no&q=Everes...=S%C3%B8k&meta= Google FØR du spør:) Men hvis du tenker på selve programmet er det et diagnose program ting.. Sjekker hvilket programvare du har, og temper osv Lenke til kommentar
Ravage Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har prøvd forskjellige ting.. men er den vanligste grunnet at det blir for vamt? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har prøvd forskjellige ting.. men er den vanligste grunnet at det blir for vamt? 7068862[/snapback] Ja, slik som du beskriver det er det nok enten CPU, Hovekort, eller Skjermkort som er for varmt Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har prøvd forskjellige ting.. men er den vanligste grunnet at det blir for vamt? 7068862[/snapback] Prøvd forskjellige ting? Som det blir sagt, last ned Everest, og hold ett øye med temperaturene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå