Fredrik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er nå på andre dagen av min kamp mot Windows Live Messenger. Problemet er at jeg rett og slett ikke får logget inn. Det er en evig "Signing in", men samtidig blir jeg logget ut andre steder, men ingenting skjer på min maskin. Har prøvd å reinstallere Messenger et par ganger, disable alt av brannmurer og antivirus etc. Kontoen fungerer på andre maskiner (og Windows Messenger), så det er tydelig noe galt på min maskin, selv om ingen feilmelding kommer opp. Jeg kjører ikke verken Zone Alarm eller NIS. Hjelp? Lenke til kommentar
nord Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har samme problemet, tjenesten fungerer som den skal, ifølge testen inne på "alternativer" har jeg ingen problemer i det hele tatt med å koble inn.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hva slags mail bruker du, og får du logget på med Web Messenger f.eks? Bruker Gmail selv. Endret 14. oktober 2006 av fredrik Lenke til kommentar
nord Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) bruker @msn for min passport greie. uansett, fant denne posten; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&hl=+messenger .reg filen fikset faktiskt problemet. Endret 14. oktober 2006 av nord Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Yessssssssssssssssssssss! IT FUNGERTE! Takk. <3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du fått noen problemer i ettertid med at Messenger henger seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå