Datacalibel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har selv filmer der de spiller hver for seg, men sammen så er de KAOS Er vel få personer som er morsommere sammen en de to! Noen andre her som liker Bud Spencer/Terence Hill filmene`? Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg var en stor fan av de to for en del år siden. Likte spesielt slåsskampene de kom opp i. Det var faktisk ikke før et par år siden jeg fant ut at Bud Spencer faktisk var italiensk. Kan ikke få med seg alt heller da. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg var en stor fan av de to for en del år siden. Likte spesielt slåsskampene de kom opp i. Det var faktisk ikke før et par år siden jeg fant ut at Bud Spencer faktisk var italiensk. Kan ikke få med seg alt heller da. 7068831[/snapback] Hehe, det visste jeg faktisk ikke før du sa det! Han er ihvertfall ikke like feig som andre italienere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå