Zecko Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 For noen måneder siden kjøpte jeg et eksternt harddisk kabinett, og når jeg fikk det satte jeg i en 200gb hd, så funket det ikke, det kommer fram: " kjenner ikke igjen usb-enheten" så jeg legger det vekk 1 dag, å så prøver jeg igjen, da funker den helt fint som flyttbar enhet, men etter hvert klikket det igjen og etter det så har det vert at han ikke kjenner igjen usb - enheten.. Jeg har prøvd å få den til med 2 forskjellige harddisker og på mange forskjellige pc`er.. og ingen funker lenger, kanskje en gang i blant på min stasjonære, men nå funker det ikke i det hele tatt. Hva har skjedd? Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kan være noe feil med enten usb-kabelen. Eller med selve enheten. Gå til butikken du kjøpte den hos og la dem se på den. Er det noe feil går det på garantien. Er det en nettbutikk send en mail og få ett ref.nr og send den inn. -Thelle- Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå sjiftet jeg kabelen.. men etter dette så finner han den ikke... men det kommer ikke fram som ukjent enhet.. Nå kom det fram at den var installert og slik men den finner den ikke i windows. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 ah.. fikk det til, restarta pcn etter på funker nå =) takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bare hyggelig Kast den defekte kabelen da. -Thelle- Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) yeah skal det;) Jeg skal brenne den opp i ditt navn Thelle Og den skal brenne lenge Endret 14. oktober 2006 av Zecko Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bra. Legg på litt bensin på bålet. Jeg liker når det kommer høye flammer BURN BABY BUUURN! -Thelle- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå