abene Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 I denne guiden får du oversikt over søkemotorer og tips om bruk av disse. Vi har også tatt en liten test av Google og Microsofts Live Search. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg må si jeg syntes det var bra med en slik guide, mange som kan trenge denne, blant annet meg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Heh, gratulerer med å ha nettets eneste søkemotortest av Live vs Google som ikke går på antall treff. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er ikke yahoo større enn live? burde kanskje hatt med yahoo da.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en Google suggest er genialt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen grunn til at det blir testet Google vs. Live, ikke de andre store søkemotorene? Hadde artikkelforfatter virkelig forventet at Live ville ha noen sjanse mot Google? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 "Google startet som et studentprosjekt i 1996, men fikk sitt store gjennombrudd mot slutten av 90-tallet, og overtok tronen fra AltaVista." på første side og "Google Startet i 1999 som et studentprosjekt, men er nå verdens mest brukte søkemotor." på 3. side.. hva er riktig:P Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 "Google startet som et studentprosjekt i 1996, men fikk sitt store gjennombrudd mot slutten av 90-tallet, og overtok tronen fra AltaVista." "Google Startet i 1999 som et studentprosjekt, men er nå verdens mest brukte søkemotor." Tja, hvorfor ikke google på det? http://www.google.com/corporate/history.html 1996 ser ut til å være riktig. Ellers en helt grei artikkel. Det kan aldri stresses ofte nok at valg av nøkkelord er det som teller mest, og fraser ved søk på navn og bestemte uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå