Rahaan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvis jeg bare starter pcen på vanlig måte får jeg "no system or boot disk found plese insert and press a key" opplegg, men hvis jeg trykker f8 med en gang pcen starter og får opp sånn boot meny og velger disken med winxp installert på så starter winxp uten problemer. Det som er rart er at jeg ikke har gjort noe med pcen annet enn å oppgradere skjermkort, strømforsyning, lydkort og cdbrenner og før det funka det uten problem. Pcen funker jo, men litt irriterende er det Her er forøvrig specs: Asus A8N-E 1024mb ddr3200 Gainward Geforce 7900gtx 512mb pci-e AMD Athlon 64 3200+ Creative X-FI xtreme music 2x200gb Western digital 1x80gb Maxtor 1xSATA Dvdbrenner. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Virker som at bios'en din mulig har klikket litt. Se om det er mulig å legge inn den hdd som du får valgt som standard first boot eller som second etter cd-rom. Eller bytt om på hvilken rekkefølge du har hdd på ide kabelen. Da vil det nok fungere. -Thelle- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eller at du i hele tatt får "HDD" in blandt de 3 første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå