Gå til innhold

Beste torrent klient?

xadox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg byttet akkurat fra Azureus til Bitcomet.

Bitcomet virker lettere og enklere enn Azureus. Byttet pga at Azureus laget blåskjerm + at det grafiske brukergrensesnittet til Azureus tuller seg til.

Med Bitcomet laster jeg med den hastigheten jeg får fra NGT. Det gjorde jeg ikke med Azureus.

Eneste jeg savner i Bitcomet er støtte for kryptert overføring.

Jeg bruker µTorrent og opplever aldri noen problemer. Hastigheten er også høy på de riktige trackerne.

BitComet er bannlyst på de seriøse trackerne fordi den tweaker høyere hastighet ved å åpne flere tilkoblinger eller noe sånt. Slikt fører til høyere hastighet for én bruker, men det bryter også ned Torrent-nettverkene.

Jeg er stor fornøyd me Bitcomet, utorrent syns jeg var bra , men fikk dårligere hastighet på den!

Azearus eller hva den nå heter har jeg ingen erfaring med!

Men Bitcomet er et trygt valg

7069297[/snapback]

du har nemmelig feil der. for bitcomet og bitlord er P2P programmer. masse virus xD

men utorrent. er ikke noe P2P programm. jeg anbefaler på det sterkeste å bruke det. (husk du må åpne en port routern for å få bra hastighet)

Jeg er stor fornøyd me Bitcomet, utorrent syns jeg var bra , men fikk dårligere hastighet på den!

7069297[/snapback]

du har nemmelig feil der. for bitcomet og bitlord er P2P programmer. masse virus xD

men utorrent. er ikke noe P2P programm. jeg anbefaler på det sterkeste å bruke det. (husk du må åpne en port routern for å få bra hastighet)

7076107[/snapback]

Har lastet ned nærmere 400gb siden sommeren, og ikke et eneste virus!

Bruker også ad-adware, og zone-alarm full pakke da.. Men allikevel! :p

Og xoftspy

7069297[/snapback]

7076107[/snapback]

Og xoftspy

7076697[/snapback]

der dreit du deg p leggen ^^

du får virus. du bare ikke vet det. det er virus med alt du laster ned. det legger seg over alt. spessielt i c:\windows mappa. men du merker maskinen blir tregere av å laste ned. det er for du har fått virus.

Bitcomet har laget blåskjerm 3 ganger nå. Men det gjorede Azureus også. Får 0x000000D1 feil.

Jeg syns det bare er tull med Azureus. For eksempel når jeg skal velge hvilken mappe som skal bruke til downloads, så får jeg ingen valgmuligheter. Vinduet blir bare helt tomt som dette:

Har installert Azureus på nytt 70 ganger. Rensket opp i Documents and settings også.

Så nå tenkte jeg å teste utorrent.

post-14885-1160940252_thumb.jpg

Endret av Luske_Ludvig

7069297[/snapback]

7076107[/snapback]

Og xoftspy

7076697[/snapback]

der dreit du deg p leggen ^^

du får virus. du bare ikke vet det. det er virus med alt du laster ned. det legger seg over alt. spessielt i c:\windows mappa. men du merker maskinen blir tregere av å laste ned. det er for du har fått virus.

7076783[/snapback]

Mi e like rask som før sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...