Gå til innhold

Hvordan "lurer" du foreldrene dine?

DNA

Anbefalte innlegg

19år så burde du ha jobb og ikke spøre mamma og pappa om penger til cola på Coop`ern

Min mening.

7250499[/snapback]

Min og :p Da jeg var 19 bodde jeg 100 mil unna mor og far, og kunne adri fallt meg inn å spørre de om penger til noe som helst :)

Anng Kreatin så synes jeg ikke det er noe en 15-16-17-åring skal bruke. Greit nok om du har masse peiling og trener skikkelig hardt for konkurranse, men seriøst...

Også min mening..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste jeg har kommet unna med, er at jeg startet på høyskole, men strøyk etter et halvt år og aldri var der en eneste gang etter det. De tror fortsatt jeg stod i forkurs for ingeniør... Andre ting jeg kom meg unna: Jeg rygget på en polakk med bilen til mor, og at jeg har råkjørt så jævelig med bilen i sommer at fordekkene er fullstendig utslitte og må byttes.

er jo ikke noe å "komme unna" med når det er DIN utdanning som går på trynet... :no:

Lenke til kommentar
19år så burde du ha jobb og ikke spøre mamma og pappa om penger til cola på Coop`ern

Min mening.

7250499[/snapback]

Anng Kreatin så synes jeg ikke det er noe en 15-16-17-åring skal bruke. Greit nok om du har masse peiling og trener skikkelig hardt for konkurranse, men seriøst...

Også min mening..

7250618[/snapback]

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Min mening.

7250499[/snapback]

Også min mening..

7250618[/snapback]

Hvorfor ikke?

7250959[/snapback]

fordi en så ung gutt mest sannsynlig ikke vil kunne bruke det på riktig måte:)

Lenke til kommentar
Det beste jeg har kommet unna med, er at jeg startet på høyskole, men strøyk etter et halvt år og aldri var der en eneste gang etter det. De tror fortsatt jeg stod i forkurs for ingeniør... Andre ting jeg kom meg unna: Jeg rygget på en polakk med bilen til mor, og at jeg har råkjørt så jævelig med bilen i sommer at fordekkene er fullstendig utslitte og må byttes.

er jo ikke noe å "komme unna" med når det er DIN utdanning som går på trynet... :no:

7250649[/snapback]

Hehe, det var de som "tvingte" meg til å starte der. Jeg går på universitetet i oslo nå og trives veldig godt, så jeg så ikke på det året som noe stort tap...

Lenke til kommentar

På lengre sikt tror jeg ikke du vil tjene noe på det, mer det motsatte. Jeg skal leve i denne kroppen resten av livet mitt. Jeg ville ikke puttet i meg noe jeg ikke var sikker på var eller hvordan den ville påvirke meg om noen år. Du har hele livet ditt på å komme i form. Om man bruker en måned eller to lengre hva så...?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man lure foreldrene sine da ?

Om faren din ikke vil at du skal bruke kreatin har han helt sikkert gooode grunner til det!

Når du blir eldre vil du raskt lære at mor og far vet best

7068553[/snapback]

forbanna tull, faren er uviten. :no::nei::hmm:

gi barna heroin før idretten tar dem

spør faren din om du kan synge en sang for han?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
På lengre sikt tror jeg ikke du vil tjene noe på det, mer det motsatte. Jeg skal leve i denne kroppen resten av livet mitt. Jeg ville ikke puttet i meg noe jeg ikke var sikker på var eller hvordan den ville påvirke meg om noen år. Du har hele livet ditt på å komme i form. Om man bruker en måned eller to lengre hva så...?

7252378[/snapback]

Mener det er verre og trene på feil måte.

Få nakke, rygg, bein, skulder problemer er jo ikke akkurat det beste man kan få.

Åfysj, dårlig smak etter dipen og potetgullet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...