Niqābninja Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Betaler stort sett for ting sjøl jeg, da. Og det har man vel gjort sia u.skola. Men noen ganger kan de overraske meg skikkelig. Med ny pc og sånn Da får jeg stort sett bare dårlig samvittighet for at de har brukt såpass med peng på meg, de skal jo dekke det nødvendige, ikke alle tilleggsgreiene. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 tja lurer og lurer foreldre tror ikke de er så lettlurt som folk skal ha det til beste er og pynte litt på sannheten hehe eller bare unngå den totalt Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg lurer ikke foreldrene mine, og kan ikke huske å ha gjort det. Det har fungert utrolig bra! Mamma sa selvsagt sagt klart ifra når hun var uenig, men jeg kan aldri huske å ikke ha fått lov til noe "normalt lovlig", snarere motsatt. (F.eks. drikking som mindreårig.) Ærlighet har alltid fungert bra her. Selvsagt kommer det en utblåsning en gang i blandt, men etter noen timer er alt ok igjen. Penger kan jo selvsagt være et slags hinder, det er jo opp til foreldrene å bestemme hva de vil donere penger til, men jeg har vel stått for egne penger siden midten av ungdomsskolen, så jeg har sluppet å miste kontrollen der. I bunn og grunn kommer det mye an på argumentasjon, og klarer du ikke å argumentere godt nok for at du skal ha/gjøre noe, burde du kanskje tenke deg om to ganger. Lett å bli litt irrasjonell når man gjerne vil ha noe, og lett å gjøre ting litt impulsivt uten å tenke helt på hva det innebærer og hva konsekvensene er. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvis jeg ikke får lov til å få is fra mor så går jeg til far. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg måtte får modern til å kjøpe HL2 for meg etter å ha forklart situasjonen til henne.(hun kjøpte versonen med 5 CDer og isetede for den med en DVD ) det er helt latterlig at jeg i 1999 kunne spasere in i en butikk å kjøpe half-life 1 uten noe fuzz, mens i 2004 nektet alle butikker jeg var i å selle half-life 2 til en 17 åring, mamma var enig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg kjøper det jeg vil, har egentlig alltid vært slik... men har det vært noe foreldrene mine har vært imot, har jeg måtte betale dette selv. men er egentlig greit, har stort sett kjøpt alt selv uansett... men dette er ganske lenge siden nå da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg måtte får modern til å kjøpe HL2 for meg etter å ha forklart situasjonen til henne.(hun kjøpte versonen med 5 CDer og isetede for den med en DVD ) det er helt latterlig at jeg i 1999 kunne spasere in i en butikk å kjøpe half-life 1 uten noe fuzz, mens i 2004 nektet alle butikker jeg var i å selle half-life 2 til en 17 åring, mamma var enig. 7086265[/snapback] Når jeg skulle kjøpe hl2 så pappa at det var 18+ så sier han: Nei dette er 18års aldersgrene så dette må jeg kjøpe for deg. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Som onkelen min foreslo, fortell litt men ikke alt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg spør alltid pappa først for han sier enten nei eller gå å spør mamma, mamma pleier å si ja, eller hva sa pappa, men jeg pleier som regel å gjøre som jeg vil da, er 19 år nå så hehe, jeg spør som regel om penger pappa sier nei og mamma sier ja, så sitter pappa i bakgrunnen og sier, åh! du skjemmer bort de ungene! Jeg pleier å overse pappa og går rett til mamma Endret 17. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal møte Sirslask neste helg. Han mor i Skien. Hva sier jeg? "Har lyst til å stikke til bestemor neste helg." 7068427[/snapback] Glede seg til helga Pleier ikke å lure foeldrene mine de ser gjennom meg 7075225[/snapback] Hvis jeg tar meg en tur til noen fra Tønsberg, er det bare å si "jeg stikker ut en tur", men skal jeg møte noen som bor lenger borte, blir det litt vanskelig. 2 år til jeg blir 18 og kan få bil. Da er jeg litt friere til å møte folk. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Når jeg skal lure mamma og pappa roper jeg "SE EN FLODHEST"! når de snur seg, løper jeg og gjemmer meg. HOHOI!! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Vel hvordan metoder bruker dere for å lure foreldrene deres hvis dere vil kjøpe/ha noe dere ikke får lov til eller andre grunder? Før i tiden maste jeg mye men fant ut at det ikke funker. F.eks da jeg skulle ha kreatin som foreldrene mine egentlig har noe imot så ramset jeg opp alt jeg skulle kjøpe til pappa da han hadde dårlig tid og måtte skynte seg og da tenkte han ikke over hva han sa og sa ja til alt. Vet det er mange her som har noen metoder på lur Hvordan metoder bruker dere lurer dere foreldrene deres? 7068304[/snapback] Hva er kreatin for noe? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva er kreatin for noe? 7243549[/snapback] Kreatin. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Eneste jeg lurer min mor med må være når jeg handler ting, riktignok for mine egne penger, men hun syns alltid jeg sløser bort penger på ting hun syns er unødvendig. Selv om det er mine penger så må jeg juge iblandt, så slipper jeg sure miner .. Kjøpte nytt digitalkamera, sa det kosta 1500 men så kosta det egentlig 2500. Føler meg som en skikkelig løgnhals ^^ Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lurer? Nei, det er vel heller det jeg ikke forteller. Ender opp med å si deler av sannheten som regel, eller ti helst stille. Har etter hvert finni ut at det faktisk går an å prate med papen og Tove om det meste uansett, for med mindre jeg hisser meg opp, så blir det ikke no bråk ut av det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvorfor skal man lure foreldrene sine da ? Om faren din ikke vil at du skal bruke kreatin har han helt sikkert gooode grunner til det! Når du blir eldre vil du raskt lære at mor og far vet best 7068553[/snapback] Kommer vel anpå, ikke alle foreldre er så videre smarte på alle felt. Om eg skal ha noe som f.eks kreatin eller protein så bruker eg og lese en del om det på forhånd, så når eg diskuterer det med muttern så har jo ikke ho snøring i det hele tatt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hvordan "lurer" du foreldrene dine? Jeg: -Juger og lyver -Manipulerer -Pønsker ut meget utspekulerte planer for å unngå ting -Bruker ting jeg har på dem mot dem (utpressing) Det er ikke pent å juge sier mange. Pisspreik. Jeg har kommet unna MYE gjennom mitt liv ved å vri på sannheten. Kom jeg meg ikke unna noe, fikk jeg alltids utsatt det på en måte.. Spart meg for mye smerte det her.. Det beste jeg har kommet unna med, er at jeg startet på høyskole, men strøyk etter et halvt år og aldri var der en eneste gang etter det. De tror fortsatt jeg stod i forkurs for ingeniør... Andre ting jeg kom meg unna: Jeg rygget på en polakk med bilen til mor, og at jeg har råkjørt så jævelig med bilen i sommer at fordekkene er fullstendig utslitte og må byttes. Endret 8. november 2006 av Feh Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvorfor skal man lure foreldrene sine da ? Om faren din ikke vil at du skal bruke kreatin har han helt sikkert gooode grunner til det! Når du blir eldre vil du raskt lære at mor og far vet best 7068553[/snapback] ja, men problemet med kreatin er at det ikke er farlig, ved samtidig vettig bruk. jeg vet ikke hvordan det er nå, men jeg har gått på kraetin og trena hver dag i 4uker nå. Hvor lenge skal jeg være uten ? ? : P Tja, skulle overhalle en motor jeg hadde engang, sa bare at det ene lagret ble ettersendt, og da den kom, var det ikke et lager i pakken, men jeg bytta om. Er ikke veldig vansklig... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg spør alltid pappa først for han sier enten nei eller gå å spør mamma, mamma pleier å si ja, eller hva sa pappa, men jeg pleier som regel å gjøre som jeg vil da, er 19 år nå så hehe, jeg spør som regel om penger pappa sier nei og mamma sier ja, så sitter pappa i bakgrunnen og sier, åh! du skjemmer bort de ungene! Jeg pleier å overse pappa og går rett til mamma 7088337[/snapback] 19år så burde du ha jobb og ikke spøre mamma og pappa om penger til cola på Coop`ern Min mening. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Når jeg skal lure mamma og pappa roper jeg "SE EN FLODHEST"! når de snur seg, løper jeg og gjemmer meg. HOHOI!! 7088764[/snapback] Den funker alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå