Gå til innhold

Hvordan "lurer" du foreldrene dine?

DNA

Anbefalte innlegg

Jeg har såpass liberale foreldre at de som regel ikke nekter meg allverden, men når de gjør det så respekterer jeg det. Det er ingenting jeg hater mer enn drittunger som sutrer til foreldrene sine i voksen alder.

7069995[/snapback]

Ord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har såpass liberale foreldre at de som regel ikke nekter meg allverden, men når de gjør det så respekterer jeg det. Det er ingenting jeg hater mer enn drittunger som sutrer til foreldrene sine i voksen alder.

7069995[/snapback]

Hvor gammel er du a? Tror selv (alene) at du er født noe rundt 90 - 91 eller noe.

Jeg lurer ikke foreldrene mine særlig ofte. Bare hvis det er noe jeg virkelig har lyst til som jeg ikke får lov til (nei, ikke gjøre faenskap).

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si jeg lurer foreldra mine så mye.

Hender når jeg ikke kommer hjem fra fest å de lurer på hvor jeg har vært att jeg ikke gir dem no særlig til svar, for da blir det bare mas om hvem ho er å bla bla bla. Er det noe jeg vil ha kjøper jeg det så lenge jeg har penger selv, sånn har det alltid vært i grunn. Men så er foreldra mine veldig snille å stoler på meg, trenger liksom ikke ringe hjem fordi om jeg borte ei natt eller 2.

7069023[/snapback]

så er du 19 år også da :p Ikke rart de kanskje lar deg være borte en natt eller to.

Lenke til kommentar

7069995[/snapback]

Hvor gammel er du a? Tror selv (alene) at du er født noe rundt 90 - 91 eller noe.

Jeg lurer ikke foreldrene mine særlig ofte. Bare hvis det er noe jeg virkelig har lyst til som jeg ikke får lov til (nei, ikke gjøre faenskap).

7070282[/snapback]

17.

Lenke til kommentar

Føler at tillitten som er bygd opp gjennom årene gjør at de stoler mye mer på meg, og som jeg er relativt sikker på at igjen betyr at jeg får tillatelse til langt mer.

Når jeg tenker meg om, så er det ikke mye jeg ikke får lov til.

(som et "produkt" av den tilliten som er bygget opp gjennom årene)

Så det å ikke lyve gir deg tre fordeler:

Du får antageligvis lov til langt mer

Du slipper dårlig samvittighet

Du slipper faktisk å bruke tid på å "planlegge" løyner

Du får et mye bedre forhold til foreldrene dine, som bærer frukter resten av livet. (til foreldrene)

Du slipper å frykte at de "buster" deg.

Og sikkert enda flere ting.....

(selv om det øverste punktet gjerne er litt opp ftil forelder til forelder)

Lenke til kommentar

Da jeg skulle begynne med Airsoft så nekta mamma tvert på at jeg skulle få lov til det (løpe rundt i skog og skyte hverandre med softgun).

Så jeg tenkte at her måtte jeg finne på noe lurt ved det og fant alle de positive sidene ved Airsoft..

Feks. alle den friske luften du får, hvor sosialt det er osv osv osv. Så fant jeg en side som beskrev veldig bra hva Airsoft gikk ut på og at det ikke var ment for å drive paramilitær virksomhet, men at det bare skulle være lek og morro..

Og så, etter å ha mata hu med all den informasjon jeg kunne få tak i så gikk hun faktisk med på det :p

Og den dag i dag har jeg fått masse nye venner og møtt mange hyggelige folk samt fått reist en go del rundt omkring..

Så moralen er, finn de positive sidene ved det du vil ha/har lyst til å gjøre og mat på med informasjon, evt si at du kutter ned på data/tv titting og at du vil hjelpe til mer ^^

Funker i mitt tilfelle ivertfall..

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man lure foreldrene sine da ?

Om faren din ikke vil at du skal bruke kreatin har han helt sikkert gooode grunner til det!

Når du blir eldre vil du raskt lære at mor og far vet best

7068553[/snapback]

Second that :yes:

I ettertid kommer du ganske sikkert til å innse at det aller meste foreldrene dine har sagt til deg var fornuftig som bare juling og at de hadde gode grunner for å si akkurat det ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et bra tips til dere fjortiser her! :p

Da jeg var ung og ikke drakk på fest (trodde mamma og pappa) så smuglet jeg og venninne mine med oss drikke inni armene på jakka. Vi ble som oftes kjørt på fest!

Det funker! :thumbup:

*Savne bittelitt gode, gamle dager*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...