DNA Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vel hvordan metoder bruker dere for å lure foreldrene deres hvis dere vil kjøpe/ha noe dere ikke får lov til eller andre grunder? Før i tiden maste jeg mye men fant ut at det ikke funker. F.eks da jeg skulle ha kreatin som foreldrene mine egentlig har noe imot så ramset jeg opp alt jeg skulle kjøpe til pappa da han hadde dårlig tid og måtte skynte seg og da tenkte han ikke over hva han sa og sa ja til alt. Vet det er mange her som har noen metoder på lur Hvordan metoder bruker dere lurer dere foreldrene deres? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg tar et nei for et nei. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Yeah Right Endret 14. oktober 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lurer og lurer... Man har jo å krangle helt til de gir opp fordi de ikke gidder å krangle mer, eller bare sier ja fordi de gir opp. Men det er jo ikke et veldig koselig ja man får på den måten, og jeg får også dårlig samvittighet av det. Det beste er kanskje å planlegge litt i forveien hva man skal si. Så legger man det frem på en lur måte, og helst slik at det du skal gjøre/ha ikke er noe som går ut over foreldrene dine (f. eks at de må hente deg et sted, betale noe, sitte oppe og vente på deg). Gjerne også legge inn en fordel for dem, f. eks "Hvis jeg får lov til å dra på **** i kveld, så skal jeg vaske kjøkkenet og stua i morgen." På den måten vil de se en fordel i det de kanskje ikke liker, og lettere si ja. Ikke at det er å lure dem ved å pådra seg plikter selv, men. Ellers gjelder det jo å ha mange gode og overbevisende argumenter som virkelig ufarliggjør det du skal. Evt. si du skal sove hos en venn/venninne som foreldrene dine ikke sjekker opp at du er hos, da har du kvelden og natta fri til det du vil. Høres sikkert ut som om jeg er den verste løgnhalsen, men jeg er ikke det Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skal møte Sirslask neste helg. Han mor i Skien. Hva sier jeg? "Har lyst til å stikke til bestemor neste helg." Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 bestiller ting jeg trenger på andre folks adresser. hehe, neida, gjør ikke det, men det funker sånn passe, vis man skulle trenge det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvorfor skal man lure foreldrene sine da ? Om faren din ikke vil at du skal bruke kreatin har han helt sikkert gooode grunner til det! Når du blir eldre vil du raskt lære at mor og far vet best Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 nå kommer vel dette litt ann på hva man definerer som og "lure" jeg ville på hw-lan, men fikk ikke lov, vis jeg da sniker meg ut og sier at jeg skal bo hos kompiser hele høstferien blir vel dette og lurer foreldrene mine. da jeg sa at jeg hadde lyst til og dra, og prøvde og få lov, syntes jeg ikke det var og lure noen. BTW: Hva er det du har tenkt og lure foreldrene dine med nå da DNA? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 nå kommer vel dette litt ann på hva man definerer som og "lure"jeg ville på hw-lan, men fikk ikke lov, vis jeg da sniker meg ut og sier at jeg skal bo hos kompiser hele høstferien blir vel dette og lurer foreldrene mine. da jeg sa at jeg hadde lyst til og dra, og prøvde og få lov, syntes jeg ikke det var og lure noen. BTW: Hva er det du har tenkt og lure foreldrene dine med nå da DNA? 7068636[/snapback] Er fint å vite hvordan man lurer dem når de finner ut metodene mine Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Men sånn egentlig.... moren din vet alltid hva du driver med!! Skummelt, er det. De vet mer enn de gir seg ut for. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Pappa sier jeg er god å snakke for meg selv, så jeg holder som regel en liten "tale", hvor jeg legger frem hva jeg vil ha, hvorfor jeg vil ha det, hva som er fordeler med det, og hvor lite det koster akkurat der jeg skal kjøpe det, kontra andre butikker. Funker alltid. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 nå kommer vel dette litt ann på hva man definerer som og "lure"jeg ville på hw-lan, men fikk ikke lov, vis jeg da sniker meg ut og sier at jeg skal bo hos kompiser hele høstferien blir vel dette og lurer foreldrene mine. da jeg sa at jeg hadde lyst til og dra, og prøvde og få lov, syntes jeg ikke det var og lure noen. BTW: Hva er det du har tenkt og lure foreldrene dine med nå da DNA? 7068636[/snapback] Er fint å vite hvordan man lurer dem når de finner ut metodene mine 7068674[/snapback] Så du lyver en del altså! Må jeg si til foreldrene dine, neida, du skal slippe det, men de vet nok at du lyver, (sånn innerst inne) ivertfall mødre er helt ekstreme på det der. Like greit og si hva man vil ha, og evt hvorfor man vil ha det med en gang, ender nesten alltid med at man blir oppdaga til slutt uansett. Husk folkens, de fleste foreldre stoler på dere, er bare dumt og ødelegge tilliten Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Men sånn egentlig.... moren din vet alltid hva du driver med!! Skummelt, er det. De vet mer enn de gir seg ut for. 7068708[/snapback] Men det vet ikke faren Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ..nei, mødre og fedre snakker jo aldri sammen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg kan ikke si jeg lurer foreldra mine så mye. Hender når jeg ikke kommer hjem fra fest å de lurer på hvor jeg har vært att jeg ikke gir dem no særlig til svar, for da blir det bare mas om hvem ho er å bla bla bla. Er det noe jeg vil ha kjøper jeg det så lenge jeg har penger selv, sånn har det alltid vært i grunn. Men så er foreldra mine veldig snille å stoler på meg, trenger liksom ikke ringe hjem fordi om jeg borte ei natt eller 2. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Husk folkens, de fleste foreldre stoler på dere, er bare dumt og ødelegge tilliten 7068766[/snapback] Word! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er stort sett alltid ærlig med foreldra mine. Ser ikke vitsen med å lure dem, får et mye bedre forhold te dem om man er ærlig. Kun det at jeg er skeiv at de ikke veit, men det trenger de strengt tatt ikke vite ennå Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har hørt at gjennomsnittsforeldrene gir seg den femte gangen du maser. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har såpass liberale foreldre at de som regel ikke nekter meg allverden, men når de gjør det så respekterer jeg det. Det er ingenting jeg hater mer enn drittunger som sutrer til foreldrene sine i voksen alder. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg lyver... 7068630[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå