Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Ipod Nano, jeg var skeptisk selv, men det funker som fjell.

Om du sverger til Creative, så ta den nye V modellen.

Creative Zen V Plus snakker jeg om, personlig syntes jeg designet er en smule harry.

7069175[/snapback]

tror han er ute etter noe som funker som en mp3 spiller.... ^^

:D

zen v plus er nok best da ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
var der igår :p

men da var det mest zero drikking og teste spill

for se om jeg drar dit imorra, er noen andre kamerater som skal da

7070609[/snapback]

sansaen er diritgod. Finnes to moduser for PC, enkleste og beste er msc mode gjør at du bare kan dra musikk rett inn imusikkmappa på spilleren. mtp el hva det heter er modus for win media player synkronisering. Funker helt fint med video på den! Av en eller annen grunn konverterer den veldig få filmer i maks skjermoppøsning som default, men man kan fikse litt på en slik fil inni installasjonsmappen med notepad. Har laget mine egne settings, lager stoooooore filer men bra bilde i full skjerm, og bra lyd. best til musikkvideoer, skal man ha store filmer er det kjett at 5 min tar 60 MB o.0

Trenger du mer info om denne spilleren så gå til http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=9

Forøvrig finner du alle typer spillere som IKE er ipod på anythingbutipod.com

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg Samsung YP-Z5f, 4 gb. Meget fornøyd, kostet 2000 når jeg kjøpte den, sikkert sunket litt i pris nå. Bra skjerm, bra lyd, touch pad, og kan vise frem bilder(og brukes som bakgrunn)

Kjøpte den hovedsaklig av 2 grunner, likte design'et på den bedre enn ipod. Og har hørt mye dritt om itunes og vil rett og slett ikke ha no med det å gjøre :p

Link til info om den på prisguiden til hardware.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Endret av b00n
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg kjøpte meg Samsung YP-Z5f, 4 gb. Meget fornøyd, kostet 2000 når jeg kjøpte den, sikkert sunket litt i pris nå. Bra skjerm, bra lyd, touch pad, og kan vise frem bilder(og brukes som bakgrunn)

Kjøpte den hovedsaklig av 2 grunner, likte design'et på den bedre enn ipod. Og har hørt mye dritt om itunes og vil rett og slett ikke ha no med det å gjøre :p

Link til info om den på prisguiden til hardware.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

7085184[/snapback]

var innom go'sida mi idag og fant en liten artikkel om en ny spiller som kommer. Den virket veldig fristende på meg, ikke bare pga design og slik men NES emulatoren den har innebygd virker veldig fristende! Snakk om å slå ipods dyre små drittspill, her får du en mp3 spiller med noen av tidenes beste spill :) Lite innebygget minne men SD kort kan fås billig, så...

edit: faen, glemte linken! hahahahaha! here you go!

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...