DXT Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei Jeg klokker min pc: athlon xp 1700+ 47 grader full load wdc 5400 rmp 60 gb pc 133 sdram Jeg har nå klokka fsb 150, men hvor høyt tror dere jeg kan få den før noe stopper eller blir ustabilt? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 RAM'en din begynner nok å nerme seg grensen for hva den kan tynes til i alle fall! Litt avhengig av merke selvsagt.. Lenke til kommentar
Echelon Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 samme hva som stopper først... når det skjer så stopper den :razz: Lenke til kommentar
DXT Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 hva skjer hvis jeg klokker så langt at den ikke vil mer da? hva må jeg gjøre for å fikse den da? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 ehh.. stille den litt ned kansje?? Lenke til kommentar
DXT Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har hørt at maskiner som er klokket for mye ikke vil starte, bare har en svart skjerm. hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Da må du resete bios. (med en jumper, evt ta ut batteriet et par sekunder). Så er det bare å kjøre igang igjen! Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 tror du kan klokke ganske langt før kabinettet ryker eller smelter hvertfall :grin: hehe.. bare kødder litt med deg jeg..sorry azzå..men blir det ustabilt så klokker du ned :smile: klokker du for langt må du inn i bios og muligens resette den :sad: lykke til.. hilsen cool_boy ps. husk at kabinettet er en overklokkingsvennlig del..det tåler mye,store hastigheter osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå