Gå til innhold

Shoulder armor - burde kunne skjules


Anbefalte innlegg

Grunnen tror jeg er at folk ikke kan være sleeper characters, eller veldig godt gearede characters som ser tilsynelatende ut som et offer av vill disenchanting.

 

En må kunne se på gearet til motstanderen hva han er kapabel til å gjøre (selv om gear og skill ikke akurat er en parallell affære ._. ) og hvordan du må forholde deg til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er glad jeg bryr meg lite om hvordan ting ser ut :)  Bare tingen er god nok har utseende lite å bety. Har spilt siden begynnelsen og ser enda folk som ikke vil ha det og det settet fordi det ser crap ut selv om det er bedre...

 

+ folk som grinded i ukevis for å få en mount som ser "kulere" ut. Bryr meg lite hva jeg rir på så lenge den går like fort som alle andre  :cool:

7070819[/snapback]

 

må si meg enig der bryr meg veldig lite om ogsen ting ser ut, selfølgelig er det ikke kult å se ut some en R TARD heller da, men er ikke av de som tar noe dårligere fordi det ser kulere ut ;)

Lenke til kommentar
Syns man skulle fått mulighet til å skjule alt jeg, inklusive undertøyet så man slapp alle disse nude-patchene :D

7071338[/snapback]

 

Så enig. Det burde være en 18+ år aldersgrense versjon av spillet, er en gammel nok til å hoppe i seng med hverandre er en gammel nok til å se en naken jente i et dataspill også.

7073637[/snapback]

Det er verre med nakne orcs da. :p
Lenke til kommentar

Jeg er svært svært opptatt av hvordan jeg ser ut i spillet og syntes det hadde vært fint om blizz kunne gjort det mulig å gjøre seg selv litt unik:) Med dette tenker jeg ikke egentlig på å kunne gjøre ting usynlige, men mer at man kunne valgt en mer passende farge, ribbons etc...

 

Jeg har litt problemer med å svelge at man kan skjule både kappe og hjelm i grunnen, da dette er på grensen til hva jeg ser på som realistisk i et spill. Men jeg skjønner at folk ønsker dette og det er ikke helt feil av blizzard å kunne gjøre dette mulig. Da jeg skjønner argumentasjonen til alle cloths og leather spillere. Problemet er at det blir galt om en plate-user skal kunne skjule skuldrene sine. Går man først i plate så bør det vises på alle måter også.

 

Blizzard han langt igjen på hodeplagg modellene, men man ser jo ut ifra høye tiers at dem klarer jobben greit nok her.

Lenke til kommentar
bryr man seg om utsende burde man iallefal ikke spille dps warrior ^^ de ser jo ut some vandrende regnbuer 

 

men jeg bryr meg lite om utsende  flyr jo rundt i robe of the exalted fra baron og er human male paladin ^^ (ser egentlig sikkelig pimp ut)

 

Ikke min dps warrior:) Selv har jeg tatt en liten hit med å bruke valorhjelm i stedet for løvehjerte:) Elelrs vil jeg si at jeg sannsynligvis er den "best kledde" dps warrioren på min server :cool:

Lenke til kommentar

Glupt.

 

Shoulders sier såpass mye om gearet til en person at jeg nesten synes at de ikke burde kunne toggles. Cloth og leather hoods er jo som regel fleksible og laget av lette materialer som lett kan pakkes sammen, så det er jo en grei unnskyldning om enn noe diffus i visse tilfeller. Skulder-armor, derimot, bør vel omtrent være festet til resten av rustningen?

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å irritere meg grundig over "skulderbeskyttelsen". Jeg har ennå ikke klart å finne meg et par som ser tålig greie ut for mine rogue. Ser ut som utvalget i leather er virkelig dårlig. Så derfor hadde det jo vært veldig kjekt å kunne "gjemme" dem. Jeg legger også merke til at for noen andre klasser ser de rare ut. Nightelf har ofte skulder armor som "flyter" i lufta over skuldrene, noe som ser både urealistisk og teit ut. Når det gjelder plate og mail så fungerer det som regel, men med cloth og leather ser det ofte ikke bra ut. Jeg har flere ganger spilt uten bare fordi utseendet irriterer meg... En rogue skal jo være smidig og gli inn i omgivelsene... da passer det etter min mening dårlig med svære skulderputer.

 

Bare en liten utblåsning... noen andre som har tanker om temaet?

7068254[/snapback]

ikke så enig der... sholdere er det eneste jeg bryr meg om på spillet. det er selve grunnlaget til at charen ser kul ut spør du meg. hvis du har stygge sholder så skaffer du noen nye. å sjule sholders er som å komme tilbake på lvl 1...

Lenke til kommentar
Og leather heads på dwarf. Skjer med å se ut som en jævla flyger fra 30-tallet i hva som helst?

7070013[/snapback]

 

Haha! jeg lo alt for høyt, alt for sent på kvelden :D

 

 

 

 

Vil ikke skjule min shoulder gfx  :w00t:

 

begynner å bli ganske fornøyd med utseende

Click me

7088597[/snapback]

 

Begynner å bli fornøyd? Folk er sære

7090313[/snapback]

 

 

Var jo selfølgelig en understatement ;)

Endret av Folcom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...