Rahaan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg kjøpte meg nettopp en Mist 500w strømforsyning, den virker perfekt bortsett fra at den har ingen 4-pins (firkanta) kontakt som skal kobles øverst til venstre på hovedkortet, men den har flere 6 pins kontakter. Når jeg skrur på pcen starter alle vifter og alt, men ingenting skjer, svart skjerm. Det jeg lurer på er finnes det noen overganger elelr lignende jeg kan bruke eller må jeg stikke å bytte hele dritten? Er så jævla irriterendes, ALDRI har noe pc greier gått smooth for meg Her er forøvrig specs: Asus A8N-E 1024mb ddr3200 Gainward Geforce 7900gtx 512mb pci-e AMD Athlon 64 3200+ Creative X-FI xtreme music 2x200gb Western digital 1x80gb Maxtor 1xSATA Dvdbrenner. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Sjekk om det ikke er en 8 pins kontakt som kan splittes. Mener på at det er vanlig på mist. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DI12VATX&mcat=c531 Overganger finnes alltids Hvilken mist er det? Den med avtagbare kabler eller med faste kabler, fordi den med kabler skal ha 4 pins kontakt.. Lenke til kommentar
Rahaan Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Åååh genialt, fant den 8pins greia som kunne splittes, var akkuratt på vei ut av døra. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå