Iyon Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Beklager hvis dette ikke er helt korrekt forum for dette spørsmål. Jeg har en 12" (WXGA) laptop, som jeg ønsker meg en liten snerten veske til. Jeg har ikke lyst på en sekk, eller en stor bæreveske som passer til f.eks. 15 tommere. Vesken jeg kunne tenke meg har et par ekstra lommer i tillegg til rommet til pcen og kan bæres over skulderen. Håper at noen som leser denne posten kan gi meg anbefalinger på produkter jeg bør sjekke ut, som kan passe mine ønsker. På forhånd takk! Jørgen Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Beklager hvis dette ikke er helt korrekt forum for dette spørsmål. Jeg har en 12" (WXGA) laptop, som jeg ønsker meg en liten snerten veske til. Jeg har ikke lyst på en sekk, eller en stor bæreveske som passer til f.eks. 15 tommere. Vesken jeg kunne tenke meg har et par ekstra lommer i tillegg til rommet til pcen og kan bæres over skulderen. Håper at noen som leser denne posten kan gi meg anbefalinger på produkter jeg bør sjekke ut, som kan passe mine ønsker. På forhånd takk! Jørgen 7068138[/snapback] har ingen spesielle anbefalinger, da jeg ikke har prøvd noen vesker, men en det er laget en trådover forskjellige steder du kan kjøpe vesker. du kan jo se om du finner noe du liker på noen av de stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå