WonderBjarne Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Heisann. Jeg har problemer med å koble meg til msn-nettverket med Gaim. Sitter bak en windows-proxy. Har skrevet inn riktig brukernavn, passord og ip, men allikevel fungerer det ikke. Folk med Windows og Live Messenger/MSN Messenger får koblet seg på uten problemer. Regner med at dette er et Linux problem siden folk med Windows får koblet seg på. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg regner med at det er et proxy-problem. Hva er en Windows-proxy? Har du lagt til proxy-innstillinger i Gaim? Du kan også forsøke å sette den til å bruke "HTTP method"... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hehe... Windows-proxy er bare et annet ord for en proxy-server som kjører Windows (i dette tilfellet Windows Server 2003). Tenkte kanskje at det var relevant å ta med. Har lagt til riktige proxy-innstillinger ja. Har også prøvd "HTTP method". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå