thinkdifferent Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei! Trenger litt kritikk på sida mi.. Link til sida Veit om noen bugs selv som jeg ikke klarer å rette på: - På "Blad" utseende så er den høyre sorte streken utenfor sida (litt vansklig å forklare) - På sidene Om meg og Linker så dannes det en "<" øverst. Får den ikke vekk. Trenger litt hjelp med dette. PS: Bloggen er ikke opprativ... Takker for alle svar / kommentarer. Truls Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Millitær og Rød Vei synes jeg ikke noe om, men den blad-stilen var veldig stilig synes jeg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Millitær og Rød Vei synes jeg ikke noe om, men den blad-stilen var veldig stilig synes jeg 7069555[/snapback] På en måte er blad greia den peneste. Men den har en helt vanlig stil. Likte mye bedre militær designet. Det var mye mer nyskapende. Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Veit om noen bugs selv som jeg ikke klarer å rette på:- På "Blad" utseende så er den høyre sorte streken utenfor sida (litt vansklig å forklare) - På sidene Om meg og Linker så dannes det en "<" øverst. Får den ikke vekk. Takker for alle svar / kommentarer. 7068039[/snapback] Nei det er ikke så lett å vite når man IKKE har laget designet selv... Men dette designet er allerede kritisert i denne posten (i allefall litt..) Endret 14. oktober 2006 av djda9 Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har ikke laget designet selv nei, bare gjort om litt... Var en mal som en fritt kunne gjøre alt en ville med... Takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå