Nzo* Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 har gått til innkjøp av twinmos 3200 ddr ram for litt over en uje siden + nytt hk da :smile: det jeg lurer på er hvilken innstillinger i biosen for rammen er de mest optimale? kjører nå: 2-3-6-3 etter tips om ast dette skulle være bra, men er det en kombinasjon som er bedre ? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: kjører nå: 2-3-6-3 etter tips om ast dette skulle være bra, men er det en kombinasjon som er bedre ? Bare lurer... men hva har du satt til 2 og hva har du satt til 3 og hva har du satt til 6 og hva har du satt til 3.. hvis dette er en "standard" måte og skrive minne instillinger så gjerne si det så vet jeg det =) Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 det øverste av tallene du kan stille om på biosen står først... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 2,2,2,5 skal vere det raskeste, men om det blir optimalt på din maskin er jeg ikke sikker på. En kompis påstår at hans maskin får best ytelse på rammen med 2,2,3,7, det eneste er vel å teste dette ut for å se. Personelig kjører jeg 2,2,2,5 da dette er beste ytelse her Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jag kör också cas2-2-2-5 men inte alla minnen fixar de Man måste ha ganska bra minnen Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hva er min bios viser de i en annen rekkefølge en deres? Bare lurer... Eller er det en standard i bios på rekkefølgen av minne settingsene? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 noen som kan forklare? hva har disse talene å si? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 noen som kan forklare? hva har disse talene å si? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg kan kun stille mellom cas 2 , cas 2.5 eller cas. 3 (har ddr-ram). jeg vet hva cas er, men hva er de tallene dere snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå