eirikand Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har fått zyxel prestige 650 bredbånds ''boks'' fra tafjord mimer.Noen som vet hva default passord er?husker ikke hva det var og finner ikke papirene der det står Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 har prøvd brukernavn:admin passord:1234 Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg tviler på at Tafjord Mimer bruker noe "default" og jeg har ikke hørt at det er noen som har fått denne informasjonen på noe papir . Lenke til kommentar
reor Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Prøv med brukernavn / passord = 1234 Det funket på min zyxel i utlandet. Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Passordet har du fått på papir/mail, og det begynner med "fox"(hvertfall hos alle kundene jeg har sett). Så et firesiffret tall, forskjellig fra kunde til kunde. Lenke til kommentar
reor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gozarpz Postet i går, 12:53 Passordet har du fått på papir/mail, og det begynner med "fox"(hvertfall hos alle kundene jeg har sett). Så et firesiffret tall, forskjellig fra kunde til kunde. Takk for nyttig info Gozarps. Zyxelen jeg hadde i tankene var jeg borte i i Spania.Jeg kom meg inn på modemet med oppgitt brukkernavn /passord der. Tydeligvis at dette fungerer helt anderledes her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå