Iris_L Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) I dag tok jeg noen høstbilder, og jeg vil gjerne ha kritikk og hjelp til forbedring på dem. Hvis det er noe bra med dem, så blir jeg glad for å høre det Hvilket bilde gjennspeiler temaet høst best? Bildene er ikke manipulert i photoshop. Endret 14. oktober 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Flotte bilder! Ser ikke noe galt med jeg da, men nå er jeg langt fra proff på området. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Flotte bilder! Ser ikke noe galt med jeg da, men nå er jeg langt fra proff på området. 7067987[/snapback] Tusen takk for det Jeg er heller ikke noen proff - Liker bare å ta bilder Har ikke verdens beste kamera heller så jeg sparer til Canon EOS 350D Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568889 Umulig å komme med noe mer enn "så fine biler" når det er så mange bilder. Plukk ut et par bilder, så vil du få konstruktiv kritikk. Endret 14. oktober 2006 av awesnes Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568889 Umulig å komme med noe mer enn "så fine biler" når det er så mange bilder. Plukk ut et par bilder, så vil du få konstruktiv kritikk. 7068052[/snapback] Been there, done that Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Bedre nå ja... Så da får du vel få litt kritikk. Bildene er helt greie, men ikke noe mer enn det. Litt kjedelige. Mange av bladene er kuttet, ikke så alt for spennende lys og er det en del av fingeren din jeg ser på bilde 3 helt nede til venstre? Det første bildet er det beste, grunnet hvordan skyggen fra en annen kvast kommer frem. Bildene fremkaller ikke de alt for store høstassosiasjoene hos meg. Dessverre.. Mvh AW Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Det er ganske ordinære, men teknisk gode bilder Kanskje litt mer jobb med å finne en litt mer kreativ vinkling på temaet ville gitt bedre resultater, men med det sagt synes jeg du har fanget farger og skarphet ganske så bra. Det er noe med bilde nummer to jeg liker veldig godt, det snevre fokusområdet og herlige farger Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Flotte bilder! Ser ikke noe galt med jeg da, men nå er jeg langt fra proff på området. 7067987[/snapback] Tusen takk for det Jeg er heller ikke noen proff - Liker bare å ta bilder Har ikke verdens beste kamera heller så jeg sparer til Canon EOS 350D 7068001[/snapback] Hvilket kamera har du brukt? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Tusen takk for tilbakemeldinger Josteinsen: Jeg har og har brukt et Olympus U 720 SW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Det første var definitivt det fineste/beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå