Skibbe10 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei. eg trenger ein så og sei lydløs gpu-kjøler til eit Radeon x1600 (low profile kort) den kan ikkje vere for stor, sia kortet skal inn i dette kabinettet. treng og annbefalning til "lydløs" kjøler til amd 64 3500+ s939, som skal i samme kabinett. har tenk litt på denne vil det fungere med ei stille vifte? pc'en må vere lydløs ellers kjem gamlingen til å skyte den takker for svar edit: noken som veit om kor eg kan få kjøpt billige blå leds som lyser passe godt? elfa er ganske dyrt Endret 19. oktober 2006 av Skibbe10 Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ingen hjelp å få? må ha lov å bumpe etter nesten 3 dager Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Dårli respons her syns eg? ingen som har noken annbefalninger? kanskje be om ein admin ser dette om posten blir flytta til kjøling? virker som det er meir hjelp å få der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå