Zippi Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei og god formiddag Jeg har trådløsnett hjemme. Har koblet på en stasjonær pc til denne som blir brukt av 5 stk i familien. Alle 5 har sine egne brukerkonti. Jeg har administrator rettigheter mens de gjenværende har begrensede rettigheter. Problemet er at jeg må være logget PÅ på min konto for at andre skal kunne få bruke internett på sin konto. Altså da bytter de bare bruker og logger seg på sin konto. Sånn skal det helt sikkert ikke være. Er det noen som kan hjelpe til med problemstillingen? OS: XP Pro Router: 3com Endret 14. oktober 2006 av Zippi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du forsøkt med nye drivere til nettverkskortet? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du forsøkt med nye drivere til nettverkskortet? Hilsen, efikkan. 7072281[/snapback] Hei efikkan og tusen hjertelig takk. Jeg har en slik 3com trådløs usb nettverkskort. Hvis jeg ikke tar feil har cd som fuglte med de nyeste driverene. Skal prøve det når jeg kommer meg hjem. Men jeg skjønner ikke hvordan det skal hjelpe? Internett virker jo. Bare ikke hos alle. Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 det hjalp ikke. ingen andre som har opplevd det samme eller har noen råd jeg kan følge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå