Knebel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Dukket opp en ny video fra Stranglehold på Gamers Day.. http://ps3.qj.net/Stranglehold-blasts-thro...pg/49/aid/70275 Teh destruction Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sida lenken din peiker til er jo heilt fucka. Så mykje spam har eg aldri sett før. Fekk opp 5 stk "errorsafe" vindauge på 1 minutt. Håplaust. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Sida lenken din peiker til er jo heilt fucka.Så mykje spam har eg aldri sett før. Fekk opp 5 stk "errorsafe" vindauge på 1 minutt. Håplaust. 7131812[/snapback] Det var da voldsomt.. Får aldri no spam på den sida jeg med Firefox vel og merke.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Enda en trailer for Stranglehold ute på eteren. Fra Spjong riktignok, men vi får da tro på de eeeeen gang til da. Jeg har forøvrig ikke fått sett selv iom at jeg holder på å laste ned HD traileren. Enjoy http://news.spong.com/article/11015 EDIT: Dæven, detta tok tid.. Endret 26. oktober 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Til alle dere som sier at blabla Max Payne klon blabla det er teit... Vel jeg syntes det så genialt ut:) er selv en heavy Max Payne fan:) har spillt alle Max Payne spillene og digget de til den fulle grensen av spillnytelse:) og ka så om ett spill kommer å ligner veldig på Max payne bare nyere? hva så om ett spill tar masse gode elementer fra ett spill? det er kanskje ikke så orginalt men resultatet blir jo bra:D Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Til alle dere som sier at blabla Max Payne klon blabla det er teit...Vel jeg syntes det så genialt ut:) er selv en heavy Max Payne fan:) har spillt alle Max Payne spillene og digget de til den fulle grensen av spillnytelse:) og ka så om ett spill kommer å ligner veldig på Max payne bare nyere? hva så om ett spill tar masse gode elementer fra ett spill? det er kanskje ikke så orginalt men resultatet blir jo bra:D 7159799[/snapback] På langt enig.. Men nå er da Max Payne spilla igjen influert av John Woo.. Se forøvrig summeringen min tidligere i tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7078107 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 AAAAArghhh.. Svartens Spjoing!! Her kommer de med 'Breaking News', så er det Leipzig traileren de har lempet logoen sin på.. Steike for en taperside.. Siste gangen jeg kikker innom. Velvel, de hadde da traileren i HD da, så det var da vel godt for noe.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 AAAAArghhh.. Svartens Spjoing!! Her kommer de med 'Breaking News', så er det Leipzig traileren de har lempet logoen sin på.. Steike for en taperside.. Siste gangen jeg kikker innom. Velvel, de hadde da traileren i HD da, så det var da vel godt for noe.. 7159887[/snapback] Uansett vil både PS3/360 forbrukere glede seg over denne tittelen. Felles glede er omba? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå