cmi Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ladet den sånn den skal nå, fungerer fint når den er koblet til laderen, så fort jeg kobler den ifra laderen er den totalt død! hva skjer?? hvorfor?? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du prøvd og oppfatere Firmware? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har ikke den bare med overføring og gjøre?? Problemet er altså at den ikke vil skru seg på så lenge den ikke er plugget til veggen/lader, når den er det dunker den som bare det. Noe er galt, men tror det er et enkelt svar. Er ikke så inn i MP3 spillere. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nei, firmware er selve "OS'et" til spilleren... Kan være noen problemer med det... Last ned og innstaler denne Jeg tror det vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har fått løst problemet... pappa greide det på et eller annet vis, var noe tull med den dingsen man setter laderen i, så nå lader den, noe den tydeligvis ikke gjorde før, nå kommer iallefall lade tegnet i hjørnet kommer tilbake om det skulle gå rett vest takker til deg Thomas som gadd og prøve! Må oppdatere den Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bare hyggelig og hjelpe... Men det er anbefalt og sjekke etter oppdateringer en gang i blant... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja vet, men hørt at sånn firmware fucker ting mange ganger... Er litt skeptisk til det Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har aldri hørt at noen har fått fucka mp3 spilleren sin med en update... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Leste dette på Creative sin suport side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå