El Matador Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Blir det ikke forferdelig kaldt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det går vel ann og plassere agregatet et stykke fra der filmen skal sees. En lang ledning løser det problemet. Hvis aggregatet plasseres i en liten "dump" i terrenget og dekkes over med et plate etc. vil lyden forsvinne enda mer. Lyden på TVn kan jo også skrus opp for å "øverdøve" lyden fra aggregatet. Lenke til kommentar
falbrigt Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det finnes aggregat som er ganske stillegående, men de koster litt. Et på 1000W koster vel sånn ca 10.000. Litt dyrt for en film kanskje... 7070547[/snapback] Det var da volsomt for noen aggregat du er vant med da. Fins flere aggregater som leverer i underkant av 1KW som er MEGET stillegående. Rundt 2-3000kr har jeg sett dem til. Bare en 7-8 kilos liten klump med elektronisk overvåking av strømmen pga følsomheten til pc/tv osv. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Blir det ikke forferdelig kaldt? 7111732[/snapback] Kulde er en del av skrekken. Men blir vel å sitte med klær i sovepose, skal vel gå bra det. Men akkurat nå er det for vått, så må vente litt. Som igrunn nesten er bra siden høstmørkert er værst! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg ville brukt 2 batterier, eller i det minste prøvd løsningen før jeg bega meg ut i skogen.. Enten kan folk bli redde når TVen plutselig "kutter ut".. eller så kan det drepe hele opplevelsen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg ville brukt 2 batterier, eller i det minste prøvd løsningen før jeg bega meg ut i skogen.. Enten kan folk bli redde når TVen plutselig "kutter ut".. eller så kan det drepe hele opplevelsen. 7112113[/snapback] Det holder altså ikke med kun ett bilbatteri? Hmm... Er ikke bare-bare å skaffe 2 stk. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det holder sikkert. TV'er tar jo bare 100W-130W~, og et bilbatteri på 55Ah kan altså forsyne deg med 660Wh. Altså i teorien nok til å holde TVen i gang i 4-6 timer.. Men bør selvfølgelig prøves ut først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå