Gå til innhold

Se skrekkfilm i skogen, men hvordan?

E-wok

Anbefalte innlegg

Jeg og noen kamerater har snakket litt om å få til å se skrekkfilm i skogen, om natta seff. Filmen blir nok Blair Witch Prodject eller Villmark..

Men hvordan?

Trenger vel et agregat? I så fall hvor kraftig? Og bråker ikke det helt jævlig?

Noen andre metorder? Bortsett fra via ledning ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verken tv eller dvd-spiller har noe høyt effektforbruk så jeg tror det vil holde med ett bilbateri. Da trenger du bare en inverter for å få spenningen opp i AC 230V 50 Hz. Nå har ikke jeg gjort noen beregninger, men både Villmark og The Blair Witch Project er filmer som varer under 1,5 time, så jeg kan ikke skjønne at det vil være noe problem.

Lenke til kommentar

Laptop blir vel litt for dårlig! Kan jo kjøre hele greia på bilbatterier? Kan jo bruke 2 eller flere avhengig av hva slags utstyr du skal ha. En tv, DVD spiller og suroundannlegg for eks. Hadde vært konge i skogen? :innocent: Bare bruk 12 volts bilbatteri med konvertor til 230 volt

Lenke til kommentar

Takker for mange gode idèer her. :thumbup:

Tenker jeg seriekobler (eller paralellkobler(?) noen bilbatterier just in case..

Surround er et must i skogen ja, så tar med et par-tre PC-høytalere jeg kan henge rundt..

Sofa er også fiksa nå, hehe :)

Oh, dette blir skummelt!

Lenke til kommentar

Jeg og resten av klassen min(vi er seks stykker) skal også gjøre dette før vi går ut av skolen og antakeligvis skiller lag(etter ti år) på grunn av at her vi bor er det ingen vgs. Vi skal se på villmark på en hytte om kvelden/tidlig natt på en laptop :tease:

Endret av Sluven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...